Breakpoint poszerza ofertę gier mobilnych

Breakpoint potwierdza swą rolę wydawcy gier na urządzenia przenośne. Ostatnie kontrakty z węgierskim Most Wanted Entertainment (MWE) i hiszpańskim Unkasoft dowodzą międzynarodowego zasięgu firmy Breakpoint.

Umowa z MWE przyznaje wyłączność na dystrybucję gier w Polsce, a także w określonych kanałach w Niemczech, Francji i Włoszech. Natomiast Unkasoft powierzył Breakpoint dystrybucję swych gier na całym świecie.

"Zarówno MWE, jak i Unkasoft tworzą wysokiej jakości gry i z pewnością będziemy rozwijać tę współpracę. Połączenie najlepszych gier i naszych kanałów dystrybucji z pewnością przyniesie korzyści obu stronom" - stwierdził Paweł Feldman, Publishing Manager w Breakpoint.

Gry stworzone przez MWE: zręcznościowa "Magnetic Joe" i logiczna "Inchville", a także przygodówka "The Fourth Seal" z Unkasoft są już dostępne w sieci sprzedaży Breakpoint. "Z zadowoleniem przyjąłem rozwój współpracy z polskim partnerem" - powiedział Juan Antonio Munoz-Gallego González, współzałożyciel Unkasoft. "Zasięg i wizja Breakpoint pozwala na wzrost konkurencyjności naszych gier na rynkach całego świata".

Reklama
Breakpoint - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: most | przenośne | wydawcy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy