BioWare ujawnia nowe fakty o Dragon Age

Kanadyjska firma znana z tworzenia gier gatunku RPG postanowiła przerwać milczenie i podać nowe informacje o przedstawionym po raz pierwszy przed dwoma laty projektem.

Deweloper znakomitych serii "NeverWinter Nights" i "Star Wars: Knights of the Old Republic", mimo ostatnich fascynacji konsolami Xbox, nową grę tworzy wyłącznie z myślą o posiadaczach komputerów klasy PC.

Obszerna prezentację gry opublikowano na łamach pierwszego numeru czasopisma Games for Windows: The Official Magazine, znanego wcześniej przez lata jako Computer Gaming World. "Dragon Age", w odróżnieniu od większości poprzednich projektów BioWare, nie będzie opierać się na żadnym gotowym licencjonowanym uniwersum. Mimo wszystko tytuł jest określany jako "duchowy następca" serii "Baldur's Gate", gdyż większość elementów będzie utrzymana w konwencji fantasy.

Deweloperzy wciąż nie podali żadnych szczegółów związanych z fabułą gry. Pewne jest jednak, że zostanie skonstruowana w taki sposób, aby historię było można przejść wielokrotnie. Jej klimat ma zostać utrzymany w mrocznym klimacie wzorowanym na powieściach autorstwa George'a R. R. Martin'a.

"Dragon Age" ma posiadać szereg opcji związanych z kreacją postaci, kierowaniem drużyną i udziałem w rozgrywkach multiplayer. Każdy z bohaterów ma posiadać własną historię, która znacznie wpłynie zwłaszcza na pierwsze godziny zabawy. Potyczki z udziałem drużyny będziemy zaś prowadzić w czasie rzeczywistym, ale ich przebieg będziemy mogli też spauzować, aby wydać nowe rozkazy naszym podwładnym wpływając tym samym na ostateczny wynik starcia. Do tego podczas walk z większymi potworami będziemy mogli korzystać z taktycznych zagrywek m.in. przebiegać między ich nogami i wchodzić na ich grzbiety.

Ponadto od strony technicznej zapewniono jedynie, że gra będzie korzystać ze zmodyfikowanego systemu konwersacji z tworzonego na Xboxa 360 RPG pt. "Mass Effect".

Premiera "Dragon Age" spodziewana jest na koniec 2007 roku lub początek 2008 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy