Abyss Lights: Frozen Systems ujawnione

Zespół Abyss Lights Studio zaprezentował swoją debiutancką produkcję - zręcznościową trójwymiarową strzelankę w przestrzeni kosmicznej, która korzysta z najnowszych rozwiązań technologii AGEIA PhysX, służącej do wizualizacji efektów związanych z fizyką w grach.

Przedstawiona po raz pierwszy na Konferencji Rosyjskich Deweloperów Gier (KRI) produkcja opiera się w głównej mierze na możliwościach procesora firmy AGEIA oraz ostatniej techniki zwanej AGEIA PhysX SDK, która została wbudowana jako część ALEngine, głównego silnika gry. Wszystkie te zabiegi pozwoliły na stworzenie płynnej gry, która stanowi swoistą prezentację możliwości wykorzystania fizyki we przyszłych produkcjach.

"Abyss Lights: Frozen Systems" to gra, w której musimy zmierzyć się z rozmaitymi oponentami w otwartej przestrzeni kosmicznej. Gra została wypełniona spektakularnymi eksplozjami, kolizjami, latającymi obiektami i rozmaitymi sposobami interakcji z przedmiotami o różnej masie i kształcie. Sam wehikuł, którym kierujemy, został skonstruowany z wielu szczegółowych i wielopoziomowych struktur, co pozwala na dostrzeżenie każdego poniesionego uszkodzenia oraz efektowne ukazanie całkowitego zniszczenia statku.

Przedstawiciele AGEIA przypominają, że procesor PhysX już od maja br. będzie dostępny w komputerach klasy PC produkowanych przez firmy Dell, Alienware oraz Falcon Northwest oraz na płytach głównych firm ASUS i BFG Technologies.

Twórcy gry na swojej oficjalnej stronie udostępnili także publicznie wersję demo "Abyss Lights: Frozen Systems": http://www.abyss-lights.com/

Data premiery pełnej wersji produkcji nie została jeszcze określona.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama