Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

A może tak porządzić w piekle?

Studio deweloperskie Anarchy Enterprises, znane z produkcji rozmaitych strategii ekonomicznych, poinformowało o rozpoczęciu prac nad nową grą utrzymaną w dość niekonwencjonalnej i być może kontrowersyjnej formie.

Twórcy takich tytułów, jak "Coffee Tycoon", "Deep Sea Tycoon" oraz "Moon Tycoon", po symulacjach zachowań w biurze, podwodnym parku rozrywki i kosmicznej kolonii na powierzchni księżyca, postanowili przenieść graczy do... piekła!

W nowej produkcji pt. "Hell Tycoon" gracze wcielą się w postać zarządcy odpowiedzialnego za utrzymywanie porządku w bardzo inkluzywnym miejscu, do którego podobno trafić może każdy. Naszym zadaniem będzie objęcie kontroli nad losami potępionych dusz ziemskich złoczyńców, którzy trafili do jednego z dziewięciu piekielnych kręgów. Co za tym idzie - będziemy musieli przygotować odpowiednie lokacje i narzędzia do odpokutowania za grzechy doczesne, aby dusze mogły udać się do nieba, a ich miejsce zastąpili kolejni "ochotnicy".

Podobnie jak w innych grach gatunku, w "Hell Tycoon" pojawią się stosowne budynki do postawienia. Będą miejsca wypełnione narzędziami tortur, modlitw itp. Ich zróżnicowanie ma być istotne wobec rozmaitej klienteli odwiedzającej nasze piekielne centrum. Trafią tam zarówno potencjalni złoczyńcy, przestępcy, jak również politycy, prawnicy, terroryści i naziści zasługujący na stosowne do swoich czynów kary.

Bill Wallace z zespołu Anarchy Enterprise zaznaczył, że pomysł na "Hell Tycoon" zrodził się jako przypadkowy żart: "Jeden z projektantów zrobił coś w rodzaju piekielnej kreacji i włączył ją do innej gry. Wszystko otaczał ogień i duszący dym, podczas gdy wokół znajdowali się szczęśliwi i prości ludzie spacerujący po ośrodku rozrywkowym. Mieliśmy z tego niezły ubaw. Tydzień później ktoś inny dorobił wypełnioną ogniem i lawą fosę, a my znowu się uśmialiśmy. Kolejne pomysły narastały przez kolejne miesiące, aż w końcu zauważyliśmy, że to wcale nie jest żart tylko coś szalenie przyjemnego".

Premiera gry została zaplanowana na 6 czerwca 2006 roku. Gra trafi do sprzedaży tylko w wersji na komputery klasy PC.

Dowiedz się więcej na temat: studio

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje