Kult: Boskość utracona - więcej szczegółów na temat projektu

​Zdradzamy nieco szczegółów o planach wydawnictwa Alis Games związanych z polską edycją "Kult: Boskość utracona".

Kampania na wspieram.to, dotycząca polskiej edycji "Kult: Boskość utracona" zaplanowana jest na listopad 2020 roku. Zakończone zostało już tłumaczenie podręcznika głównego "Kult: Boskość utracona" oraz wykonana została pierwsza redakcja - do końca roku zostaną przetłumaczone wszystkie suplementy, planowane na 2021 rok.

W planach wydawnictwa Alis Games jest nie tylko podręcznik podstawowy "Kultu" ale również dodatkowe podręczniki,  takie jak "Taroticum i Inne Historie" - zbiór mrocznych scenariuszy wprowadzających w świat "Kultu", oraz "Czarna Madonna" - najsłynniejsza kampania, poprawiona i ponownie wydana na potrzeby 4 edycji "Kultu", który w 2018 roku na kickstarterze osiągnął prawie 3000% zakładanego celu.

Reklama

Również podczas kampanii na wspieram.to będzie można ufundować limitowane wydanie podręcznika głównego w postaci zarówno "Bible Edition" jak i "Black Edition". Będą również dostępne specjalnie pakiety - wzorem udanej kampanii dotyczącej 5 edycji "Wampira: Maskarady" - których zawartość pozostaje na razie tajemnicą.  Fani gadżetów i dodatków nie będą zawiedzeni.

Gra narracyjna "Kult" została wydana po raz pierwszy w 1991 roku przez nieistniejące już wydawnictwo Target Games. Był to splatterpunkowy horror, skierowany do dojrzałego odbiorcy i od samego początku grze towarzyszyło wiele kontrowersji, z zakazem sprzedaży włącznie. Po wydaniu "Kultu" nic już w świecie rpg nie było takie same.

W Kult: Boskość utracona otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia. Nasze elity są nimi przesiąknięte, zaś ci, którzy wydają się najbardziej prawi, są w rzeczywistości najbardziej zdeprawowani. Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak... czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość?

W grze Kult: Boskość Utracona postacie graczy to ludzie uwikłani w zdarzenia związane z ich przeszłością. Dopadają ich dawne grzechy, żądając zadośćuczynienia. Dziecięce fobie wypływają na powierzchnię, przybierając fizyczną postać. Groza ta nabiera kształtu na podstawie tego, co tkwi w nas. Każdy człowiek ma swoje osobiste demony, swoje czyśćce. Podczas gry protagoniści zmuszeni są do podróży w otchłań, może nawet poza granicę samej śmierci po to tylko, by odkryć, że nie ma żadnego ostatecznego celu - Śmierć jest tylko początkiem.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy