Xbox 360 partnerem promocji marki Total

Oleje samochodowe marki Total promowane za pomocą gier wideo.

Konsole Xbox 360 oraz wyścigowe gry wideo znalazły zastosowanie w promocji olejów samochodowych marki Total. W specjalnie przygotowanej strefie można spotkać się z doradcą firmy Total, a przy okazji pograć na Xbox 360 w gry wyścigowe. Akcja, której miejscem są centra handlowe największych polskich miast, potrwa do końca czerwca:

- Poznań, Pestka, 22-24 maja.

- Katowice, Silesia, 05-07 czerwca.

- Warszawa, Arkadia, 12-14 czerwca.

- Łódź, Manufaktura, 19-21 czerwca.

- Kraków, Galeria Kazimierz, 26-28 czerwca.

Oleje samochodowe Total są mocno kojarzone ze sportem motorowym, gdzie drużyny sponsorowane przez tę markę, osiągają spektakularne zwycięstwa.

Reklama

"Gry wideo to znakomity sposób, by poczuć namiastkę sportowych emocji związanych

z wyścigami samochodowymi." - mówi Ewa Kalinowska, Marketing Manager w firmie Total Polska. "Stąd też pomysł na naszą współpracę z Xbox 360. Poprzez gry możemy łatwiej pokazać potencjalnym Klientom jak bardzo, eksploatowane są silniki ich samochodów podczas jazdy. Po pierwszym weekendzie akcji w Gdańsku mogę potwierdzić, że taka atrakcyjna forma pokazów sprawdza się znakomicie." - dodaje Kalinowska.

Tym samym konsola Xbox 360 jest coraz częściej narzędziem wykorzystywanym przez polskich marketerów na potrzeby imprez o charakterze promocyjnym oraz jako atrakcyjna nagroda promocji konsumenckich i programów motywacyjnych. Za realizację kampanii odpowiada warszawski oddział agencji Momentum Worldwide.

(Microsoft - inf. prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wideo | Xbox | xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy