Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Wymyśl grę, a oni ją za Ciebie zrobią

Wielu z Was zapewne miało kiedyś pomysł na grę.

Wybraliście gatunek, opracowaliście w głowie zarys fabuły, mieliście pomysły na wygląd rozgrywki i stylistykę, w jakiej utrzymana będzie oprawa wizualna. Niestety, na pomyśle pewnie się skończyło - wszakże mało który gracz dysponuje odpowiednim kapitałem, by wynająć ekipę do stworzenia swej wymarzonej gry, nie ma też osób na tyle zdolnych i pracowitych, by zrobić to w pojedynkę. Nowy konkurs zorganizowany przez Doritos daje szansę na spełnienie Waszych marzeń. Trzeba wymyślić grę, a opłacone przez firmę studio deweloperskie ją dla Was stworzy! Oczywiście, jest tu pewien haczyk.

Reklama

Zasady odbywającego się pod hasłem "You dream it. We build it" konkursu Unlock Xbox są bardzo proste. Spośród zgłoszonych przez graczy pomysłów na grę specjalne jury wybierze pięć najlepszych i na ich podstawie powstaną wersje demonstracyjne gier, przeznaczone dla konsoli Xbox 360. Odbędą się publiczne beta testy wszystkich tytułów i to gracze, głosując na oficjalnej stronie konkursu, wybiorą najlepszy z nich.

Prace można zgłaszać od 21 czerwca, finalistów poznamy 20 sierpnia, publiczne testy rozpoczną się 29 października (w sumie deweloperzy nie dostali więc wiele czasu na opracowanie gier), a zwycięzca zostanie ogłoszony światu 19 listopada. W ciągu kilkunastu tygodni jego gra dołączy do pozycji dostępnych w ramach usługi Xbox Live Arcade.

Niestety, wszystko nie wygląda tak różowo, jak mogłoby się wydawać. Po pierwsze, krótki termin na opracowanie tytułów i fakt, że przedstawiciele Doritos nie podali nawet nazwy studia deweloperskiego, które zajmie się grami, nie nastraja optymistycznie i ciężko uwierzyć, że powstanie coś więcej niż proste zręcznościówki. "Liczy się pomysł!" - ktoś może powiedzieć. Owszem, ale niestety nie pomysł made in Poland. Regulamin konkursu mówi wyraźnie, że w zawodach mogą brać udział wyłącznie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Na koniec zostawiliśmy najgorszą wiadomość: gra musi być zainspirowana produktami sponsora (czyli Doritos) i w jakiś sposób do nich nawiązywać. A firma ta, jeśli jeszcze nie wiecie, produkuje chipsy.

A mogło być tak pięknie.

Dowiedz się więcej na temat: Xbox | pomysł

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje