Wiedźmin 2 - wersja X360 na dwóch płytach DVD

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to bardzo obszerny RPG, dlatego też, gdy tylko zapowiedziano wersję na Xboksa 360, podejrzewaliśmy, że produkcja Polaków ukaże się na więcej niż jednym DVD.

Potwierdzili to na imprezie Eurogamer Expo przedstawiciele CD Projekt RED, zdradzając też kilka innych informacji o konsolowej edycji gry.

Jan Bartkowicz, scenarzysta Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, w wywiadzie dla Eurogamera w trakcie Eurogamer Expo wyjawił, że gra zostanie wydana na Xboksie 360 na dwóch płytach DVD.

"Nie wystosowaliśmy jeszcze w związku z tym oficjalnego oświadczenia, ale myślę, że gra ukaże się na więcej niż jednym DVD. Na pewno nie może pojawić się na trzech płytach, ale sądzę, że będzie na dwóch" - mówi Jan Bartkowicz.

Reklama

W sumie wydanie na X360 ma posiadać o 12 elementów więcej niż oryginalna edycja PC. Cztery z nich już poznaliśmy - są to wchodzące w skład wersji 2.0 tryby Arena i Dark oraz nowy tutorial, a także czterominutowe intro stworzone przez Tomasza Bagińskiego. Pozostałe osiem owianych jest na razie tajemnicą, jednak Bartkowicz zdradził, że na pewno w grze znajdą się nowe wątki fabularne.

"Nie mogę wyjawić niczego szczególnego. Koncentrujemy się na rozszerzeniu historii i nie wiem, jak mówić o tym bez zdradzania tego, czego nie mogę. Większość pozostałych ośmiu elementów [z dwunastu] nie dotyczy usprawnień technicznych, a związanych jest z narracją. Nie chodzi jednak o nowe przerywniki filmowe - pojawią się dodatkowe wydarzenia toczące się bezpośrednio w trakcie rozgrywki. Większość z nich sprawi, że fabuła będzie większa, pokażą poboczną historię, pewne nowe zdarzenia - dzięki nim zrozumiesz wątki, które były otwarte na początku Wiedźmina 2, a na końcu zostały zamknięte" - tłumaczy Bartkowicz.

Bartkowicz dodał, iż niewykluczone jest, że nowa historia może toczyć się wokół Yennefer - postaci niezwykle ważnej dla fabuły Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Scenarzysta dodał również, że CD Projekt RED planuje w konsolowej wersji gry przybliżyć nowym graczom fabułę pierwszej części. Najprawdopodobniej twórcy stworzą interaktywny komiks, choć nie podjęto jeszcze ostatecznej decyzji. Zapewnił również, że wszystkie nowe elementy, które znajdą się w wydaniu na X360, pojawią się na PC tuż po premierze konsolowej wersji i nie będzie to kwestia miesięcy, a dni.

Bartkowicz dodał też, że brak wersji na PlayStation 3 jest kwestią biznesową. Jak mówi: "Decyzja ta została podjęta przez cztery osoby. Nie wiem nic o postanowieniach dotyczących wersji na PS3. Wszyscy bardzo chcielibyśmy zobaczyć grę na tej konsoli, ale jest to kwestia decyzji biznesowych. Dopóki ktoś nie powie: 'Ok, wydajmy produkcję na tej platformie', nie możemy nic powiedzieć".

A poniżej możecie obejrzeć okładkę wersji na Xboksa 360. Ładna?

Zobacz także podsumowanie jesiennej konferencji CD Projekt

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy