Wiedźmin 2 na konsole będzie łatwiejszy dla graczy

Jednym z poważniejszych problemów Wiedźmina 2: Zabójcy Królów był balans poziomu trudności - paradoksalnie najtrudniejszym fragmentem dla wielu graczy był prolog gry.

Tomasz Gop z CD Projekt RED w jednym z wywiadów wyjaśnił, że konsolowa wersja będzie łatwiejsza od PC-towego oryginału.

Tomasz Gop, starszy producent Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, w wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer obiecał, że poziom trudności "łatwy" w konsolowej wersji gry będzie łatwiejszy.

"Na pewno chcemy poprawić elementy związane z poziomem trudności. Myślimy o łatwym poziomie, który rzeczywiście powinien być łatwy. W oparciu o opinie fanów, zbalansowaliśmy nieco grę, w szczególności jej prolog. A będzie tego jeszcze więcej - pracujemy obecnie nad tym. To jednak dotyczy tylko edycji PC. Poprawki te znajdą się jednak w sklepowej wersji Wiedźmina 2 na Xboksa 360. Pojawią się jednak także rzeczy zrobione specjalnie dla tego wydania, dzięki którym będzie to pełnowartościowa konsolowa gra. Szykujemy mnóstwo rzeczy" - mówi Tomasz Gop.

Reklama

"Klawiatura i mysz królują wśród kontrolerów na PC. Na konsolach dominuje pad. Rozgrywka musi być więc łagodniejsza, czym się zajmiemy. Dlatego mówimy o adaptacji, a nie o zwykłym porcie" - dodaje starszy producent Wiedźmina 2.

Gop zapewnił, że choć najniższy poziom trudności będzie łatwiejszy niż na PC, na pozostałych gra wciąż będzie wyzwaniem.

"Rozgrywka będzie bez wątpienia trudna na wyższych ustawieniach. Na łatwym gra może być jednak nieco łagodniejsza, niż na PC. To dobra sprawa - damy ten sam rodzaj doświadczenia zarówno graczom każualowym, jak i hardkorowym. Chcemy by produkcja była przystępna" - twierdzi Tomasz Gop.

Przeczytaj także więcej informacji na temat konsolowego wydania gry Wiedźmin 2

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy