Wiedźmin 2: Jakie zmiany w wersji konsolowej?
Firma CD Projekt przedstawiła pierwszą część dziennika deweloperskiego do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edycja Rozszerzona na konsolę Xbox 360.
Seria filmów przybliży kulisy powstawania konsolowej adaptacji polskiej gry i przedstawi liczne różnice między nową rozszerzoną wersją na Xbox 360, a tą znaną z PC. Gra Wiedźmin 2 Edycja Rozszerzona na konsolę Xbox 360 będzie miała swoją premierę już 17 kwietnia 2012.
"Wersja na konsole Xbox 360 jest pełnowymiarową adaptacją. Oznacza to, że grę stworzyliśmy od podstaw, tak aby dostosować ją do specyfiki konsoli" - wyjaśnia John Mamais, Szef Produkcji CD Projekt RED.
Konsolową wersję gry Wiedźmin 2 wzbogacono o szereg poprawek oraz zoptymalizowano specjalnie pod tę platformę. "Otrzymaliśmy sporo wskazówek i sugestii zmian od społeczności graczy. Słuchamy uważnie tych głosów i i bierzemy je pod uwagę, ponieważ zależy nam, żeby gra stała się jeszcze lepsza i spełniła oczekiwania graczy" - komentuje Adam Badowski, Dyrektor Studia CD Projekt RED.
Do najważniejszych nowości w konsolowej wersji Wiedźmina 2 należy rozbudowany finalny rozdział, nowe zadania, wydarzenia i questy poboczne. Dzięki temu wszyscy gracze jeszcze lepiej poznają wiat gry oraz wydarzenia z przeszłości wiedźmina Geralta. Twórcy gry zdecydowali się wprowadzić zmiany i ulepszenia w walce oraz stworzyć od podstaw ulepszony system kamer, płynnie podążających za bohaterem.
Zobacz najnowszy dziennik deweloperski z gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edycja Rozszerzona na Xbox 360:
Powstanie Warszawskie w grze komputerowej
(Informacja prasowa)