Seria Halo w planie 6-letnim

Fani Master Chiefa i serii Halo nie powinni obawiać się o przyszłość swej ulubionej marki.

Co i rusz pojawiają się rzeczy związane z ich ulubionym cyklem - gry, filmy, książki, czy komiksy. Microsoft twierdzi, że tego "towaru" starczy jeszcze na co najmniej sześć lat.

W wywiadzie udzielonym akerykańskiej gazecie USA Today, Frank O'Connor, dyrektor kreatywny w studiu 343 Industries, a więc w niedawno powołanej do życia dywizji Microsoftu, która zajmuje się wyłącznie marką Halo, stwierdził, iż jego ekipa ma plany dotyczące serii sięgające nawet sześciu lat w przód. Zdaje się, że to plany obmyślone bardzo precyzyjnie i ze sporymi ambicjami, bowiem jak mówi O'Connor: "Za jakiś czas stanie się jasne, że historie ze świata Halo łączą się w jeden, wielki kanon, tak jak dzieje się to na przykład w przypadku wielu komiksów i książek".

Reklama

Ciekawe, czy 343 Industries uda się przez te sześć lat utrzymać uwagę graczy. A mają na to szanse, bowiem jak marka Halo jest wciąż bardzo mocna - w przeciągu dwóch tygodni, jakie minęły od premiery Halo: ODST, gra rozeszła się w liczbie 2,5 miliona egzemplarzy, generując tym samym 125 milionów dolarów przychodów! Dzięki temu wynikowi całkowity poziom sprzedaży cyklu Halo wzrósł do 27 milionów kopii!

CDA
Dowiedz się więcej na temat: hala
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy