Rozpoczęła się kampania "Nie przerabiam - nie kradnę"

Ruszyła akcja skierowana przeciwko modyfikacjom konsol Xbox 360 umożliwiającym uruchamianie pirackich wersji gier.

Polski oddział firmy Microsoft postanowił zareagować na problem piractwa obecnego na konsoli Xbox 360. Rozpoczynająca się dzisiaj kampania potrwa do początku lutego 2010 roku i składać się będzie z kilku elementów.

W ramach akcji uruchomiono specjalną stronę internetową, którą można obejrzeć pod adresem www.nieprzerabiam-niekradne.pl. Odwiedzający mogą tam odszukać wszystkie informacje związane z problemem nielegalnego przerabiania konsol, takie jak: komentarze prawników dotyczące funkcjonowania prawa o ochronie praw autorskich w Polsce, odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z piractwem, czy wywiady z polskimi wydawcami, którzy starają się wytłumaczyć szkodliwość piractwa i jego złego wpływu na rozwój rynku elektronicznej rozrywki.

Reklama

Do udziału w akcji zaproszono doskonale znanych graczom dziennikarzy branży gier, którzy swoimi nazwiskami firmują najbardziej popularne media o grach wideo w Polsce. W krótkich wypowiedziach przed kamerą starają się odpowiedzieć na pytanie "dlaczego nie przerobili swojej konsoli?". Filmy będą systematycznie udostępniane na oficjalnym kanale akcji "Nie przerabiam - nie kradnę", który można znaleźć w serwisie youtube.com.

Dla wszystkich graczy, którzy zdecydują się odwiedzić stronę przygotowano konkurs w którym można wygrać kolekcję wszystkich oryginalnych gier wydanych w Polsce na Xbox 360 przez Microsoft (w chwili obecnej to 30 tytułów), a także bony towarowe sieci Empik - jednego z partnerów akcji.

"Poprzez naszą akcję chcemy zwrócić uwagę na szeroki problem piractwa obecnego w Polsce, który dotyczy nas wszystkich: wydawców gier, producentów konsol, sieci handlujące legalnym oprogramowaniem, a także samych graczy, którzy nie mogą korzystać w jeszcze większym stopniu z polskich wersji językowych gier, ciekawszych promocji, niższych cen itd." - powiedział Jakub Mirski, Marketing Manager Microsoft. "Gracze to jedna z najbardziej zaangażowanych w swoją pasję grup konsumenckich, pokazująca na każdym kroku swoje przywiązanie do gier wideo. Dlatego chciałbym podziękować wszystkim tym, którzy kupując oryginalne wersje gier, wspierają naszą branżę." - dodał Mirski.

Oficjalnymi partnerami kampanii "Nie przerabiam - nie kradnę" zostały największe firmy związane z rynkiem elektronicznej rozrywki, takie jak Allegro, Empik, Electronic Arts, Ubisoft, CD Projekt.

(Microsoft/Interia.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | Xbox | Microsoft | kampania | xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama