Premiera Bioshock Infinite zaplanowana na luty 2013

2K Games wraz z firmą Cenega poinformowały, że światowa premiera tworzonego przez Irrational Games Bioshock Infinite została zaplanowana na 26 lutego 2013 r.

Poniżej prezentujemy oświadczenie Kena Levine, szefa studia Irrational Games:

"Kiedy ogłaszaliśmy datę wydania Bioshock Infinite na marzec byliśmy całkiem pewni, że zmieścimy się w zaplanowanym terminie. Jednak od tamtego czasu uświadomiliśmy sobie, że wprowadzenie pewnych ulepszeń i udoskonaleń uczyni tą grę czymś jeszcze bardziej wyjątkowym. Dlatego też, aby dać naszej utalentowanej drużynie czas, którego potrzebują, postanowiliśmy przesunąć datę premiery na 26 lutego 2013 roku. Chcieliśmy więc, aby nasi wierni (i bardzo cierpliwi!) fani dowiedzieli się o tym tak szybko jak to możliwe.

Reklama

Nie będę Was oszukiwał: Bioshock Infinite jest bardzo dużą grą, a my tworzymy rzeczy, o których nikt wcześniej nie pomyślał w pierwszoosobowych shooterach. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku pierwszej części Bioshocka, którego data premiery została opóźniona o kilka miesięcy. Dlaczego? Ponieważ Big Daddy nie był tym Big Daddym, którego tak dobrze znacie i kochacie. Bo kij golfowy Andrew Ryana potrzebował korekty wymachu. I ponieważ Rapture potrzebowało jeszcze jednej zabrudzonej warstwy stylu Art Deco.

Ta sama zasada ma miejsce w przypadku Bioshock Infinite.

Co to dla Was oznacza? Trochę dłuższego oczekiwania, ale co ważniejsze, jeszcze lepszego Bioshock Infinite. Coś co jest świetne może stać się jeszcze lepsze, a my postanowiliśmy skorzystać z tej możliwości - jesteśmy to winni zarówno nam samym jak i Wam, naszym fanom. Irrational Games to jeden z tych niewielu szczęśliwych deweloperów, którzy mogą zapytać opłacających nas ludzi: "Hej, czy możecie opłacać nas jeszcze odrobinę dłużej"?

Nie będziemy też pokazywać Bioshock Infinite podczas dużych eventów tego lata, jak E3 i Gamescom. W ten sposób, następnym razem jak zobaczycie naszą grę, to będzie właśnie ten produkt, który planowaliśmy i chcieliśmy umieścić w pudełkach z grą. Przygotowywanie się do tego typu eventów odrywa od tworzenia gry, a my chcielibyśmy wykorzystać czas na stworzenie najlepszej możliwej wersji Bioshock Infinite, która w lutym trafi w Wasze ręce".

W BioShock Infinite gracze wcielą się w nieustępliwego Bookera DeWitt, byłego agenta Pinkerton, który razem ze swoją towarzyszką, Elizabeth, stara się uciec z Columbii osadzonej w alternatywnej wizji Ameryki roku 1912. Przemierzając obszerne tereny gry, dwójka bohaterów stawia czoła nieprzyjaciołom, korzystając przy tym z całego arsenału zupełnie nowych broni i umiejętności. BioShock Infinite ma posiadać wciągającą fabułę, a mechanika rozgrywki ma uzupełniać klasyczne dla serii BioShock rozwiązania nowymi, takimi jak starcia w powietrzu.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy