Oddworld: Stranger´s Wrath za duży na Xboksa 360

Zagrożona jest xboksowa premiera odświeżonej wersji klasycznej gry w świecie znanym z przygód Abe'a.

Dlaczego Stranger's Wrath nie może wystartować na Xbox LIVE Arcade, skoro jego pierwotna wersja była exclusive'em dla poprzedniego Xboxa? Otóż okazuje się, że gra jest za duża.

Doszło do paradoksalnej sytuacji, w której remake Stranger's Wrath stał się tytułem wyłącznie dla posiadaczy PlayStation 3. Jest to efekt nie zamierzony, co potwierdzają słowa producenta - firmy Just Add Water: "Zapewniamy, że gra NIE JEST exclusive'em dla PS3. Jesteśmy firmą tworzącą na wiele platform i wspieramy wielką trójkę PC, PS3 i X360."

Jedynym powodem, dla którego gra nie znalazła się jeszcze na Xbox LIVE Arcade jest limit rozmiaru danych. "Na XBLA limit wynosi 2 gigabajty, a my musimy się do niego dostosować. Obecnie gra zajmuje 2,1 GB i to bez żadnych uaktualnień, więc albo musimy wyczarować magiczną metodę kompresji i zmieścić się w limicie, albo poprosić Microsoft o jego zwiększenie. Prawdopodobnie ograniczenie jest podyktowane możliwościami sprzętu, musimy więc spróbować uczynić cud"

Reklama
CDA
Dowiedz się więcej na temat: xbox 360 | Xbox | Live
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy