O trybach multi w Halo: Reach

Derek Carroll, projektant z Bungie, opowiedział o czterech zupełnie nowych opcjach rozgrywki wieloosobowej, jakie znajdziemy w Halo: Reach.

W grze pojawią się oczywiście klasyczne typy zabawy, takie jak Deathmatch, Capture the Flag czy King of the Hill, jednak poza tym udostępnione zostaną cztery zupełnie nowe. Jakie?

Headhunter - rozgrywka polega na zbieraniu głów poległych przeciwników, a następnie przenoszeniu ich do specjalnego składu. Jeśli podczas transportu zostaniesz zastrzelony, wróg będzie mógł przejąć zdobycz i zanieść ją do siebie (dzięki czemu to on zdobędzie punkty, a nie ty).

Stockpile - zabawa przypominająca trochę Capture the Flag. Gracze zostaną podzieleni na dwie drużyny. Ich zadaniem będzie zebranie czterech flag, rozrzuconych po mapie w losowy sposób, dostarczenie do bazy, a następnie utrzymanie przez określony czas.

Reklama

Generator Defense - po podzieleniu na trzyosobowe zespoły Spartan oraz Elite'ów gracze wezmę udział w potyczce składającej się z dwóch rund. Jedna strona będzie musiała rozwalić trzy generatory, a druga - obronić je.

Invasion - najbardziej rozbudowany z trybów. Wezmą w nim udział dwa sześcioosobowe teamy, które będą musiały wykonywać rozmaite zadania, wykorzystując do tego m.in. różnorodne pojazdy.

Jak się gra w multi Halo: Reach, będziesz mógł sprawdzić już 3 maja - wtedy ruszają beta testy. Premiera pełnej wersji została zaplanowana na drugą połowę roku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: hala
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama