Mass Effect 3 - nowe informacje!

W sieci pojawiła się kolejna porcja interesujących informacji o Mass Effect 3.

Pochodzą one z najnowszego wydania hiszpańskiego magazynu Marca Player. Uwaga - możliwe spoilery! Dla przejrzystości, wszystkie informacje o Mass Effect 3 prezentujemy w punktach:

- powód, dla którego Cerberus chce zgładzić Sheparda ma zostać wyjaśniony na początku rozgrywki;

- wśród żołnierzy organizacji Człowieka Iluzji pojawią się mechy, jednostki szturmowe i... wojownicy ninja;

- Żniwiarze, których napotkamy w trakcie rozgrywki występować będą w różnych rozmiarach - od małych statków o wymiarach 500-600 metrów po ogromne, dwukilometrowe okręty dowódcze;

Reklama

- Shepard doczeka się nowych umiejętności. Komandor będzie mógł przetaczać się pomiędzy osłonami, przeskakiwać małe dziury w ziemi, a także niczym żołnierz jednostki SWAT szybko podbiec do przeciwnika i zneutralizować go atakiem wręcz. Z mocy tych użytek zrobi nowa klasa postaci, która pojawi się w grze - Heavy Melee. Inżynierowie będą mogli z kolei stawiać wieżyczki;

- sztuczna inteligencja przeciwników ma zostać znacznie bardziej usprawniona. Będzie to zasługą nowego systemu koordynacji działań wrogich żołnierzy. Od teraz każdy oponent - podobnie jak w szachach - będzie miał określoną rolę w swojej grupie i na jej podstawie będzie przystosowywał swoją taktykę działania;

- w Mass Effect 3 przeciwnicy będą posiadać części ciała bardziej podatne na atak, co gracz będzie mógł wykorzystać. Aby np. zneutralizować tarczę wroga, trzeba będzie celować w jego słaby punkt;

- sama walka ma być trudniejsza i intensywniejsza niż w poprzednich odsłonach cyklu. Tempo akcji ma wzrosnąć o około 15%;

- lokacje w grze mają być większe i bardziej otwarte. Będą one również bardziej "żywe" - spotkamy na nich więcej postaci i natkniemy się na pewne dynamiczne wydarzenia (w niektórych będziemy mogli wziąć udział, w innych nie). Architektura miast i planet będzie bardziej złożona, na wrażenia wizualne wpłyną natomiast nowe efekty świetlne;

- w trakcie rozgrywki odwiedzimy rodzinny świat salarian, Marsa, księżyc planety Koriana (najprawdopodobniej ojczyzna quarian - nie sprecyzowano) oraz ziemskie miasta, takie jak Londyn i Nowy Jork. Twórcy długo zastanawiali się, jak przedstawić te metropolie w wersji futurystycznej i ostatecznie zdecydowali się na połączenie Seattle i Vancouver. Prace nad każdą lokacją trwały blisko pół roku;

- powróci znana z "dwójki" Normandia stworzona przez Cerberusa. Jako że przeszła ona w ręce Przymierza, poddana została pewnym niewielkim modyfikacjom;

- w trakcie rozgrywki natkniemy się na więcej przedmiotów, które trafią do naszego ekwipunku;

- niewykluczone, że pojawią się bitwy w kosmosie, ale na razie twórcy tego nie potwierdzają;

- bronie będzie można modyfikować. Pojawi się pięć wersji konkretnych części danego "gnata";

- pojawią się nowe pojazdy, które zastąpią znanego z "jedynki" Mako i Młota z "dwójki". Na razie jednak twórcy nie zdradzili na ten temat żadnych szczegółów;

- w grze znajdzie się nowy system skanowania planet.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy