L.A. Noire na Xboksa 360 zajmuje 3 płyty
Wersja L.A. Noire przeznaczona na konsolę Microsoftu będzie zapisana na trzech płytach DVD DL. To jedyne rozwiązanie, aby wszystko zmieścić.
"L.A. Noire to będzie wielką gra, począwszy od wielkiego i szczegółowego świata, aż po długość spraw i oczywiście ogromną ilość danych MotionScan, do którego potrzebne było ponad 400 twarzy aktorów" - tłumaczy Jeronimo Barrera producent gry.
"Aby opowiedzieć całą historię wiedzieliśmy, że zapełnimy cały Blu-ray i trzy dyski w przypadku Xboksa 360" - przyznaje. Jednak posiadacze konsoli Microsoftu nie muszą się obawiać zmian płyt co 10 minut.
"Tak naprawdę gracze będą musieli zmienić płytę dwa razy w trakcie przerwy pomiędzy śledztwami, aby nie przeszkodziło to w naturalnym toku akcji i graniu" - uspokaja Jeronimo Barrera.
Z wypowiedzi producenta można też dowiedzieć się, że sama gra w przyszłości będzie dostawać sporą ilość DLC.
"Podczas tworzenia zrobiliśmy mnóstwo wspaniałych śledztw, większość z nich to główna historia Cole'a Phelpsa i jego pięcie się w szczeblach kariery w LAPD. Pozostałe śledztwa są wystarczająco silne, aby dać sobie radę samemu" - zdradził Barrera w rozmowie z dziennikarzami portalu Kotaku.
"To dało nam potężny wątek główny i świetnej jakości dodatkowe treści, które chcemy wstawić jako DLC" - mówi na końcu producent.
Według wcześniejszych informacji, jakie podało studio Rockstar, wątek główny w L.A. Noire ma wystarczyć na 25-30 godzin grania. Jest to całkiem sporo jak na współczesne produkcje, jednak nie wykracza poza normę jeśli chodzi o gry samego Rockstaru.
Warto dodać, że Red Dead Redemption oferowało podobną ilość godzin potrzebnych na przejście całej gry, a zapisane zostało na jednej płycie. Premiera L.A. Noire na PS3 i Xboksa 360 już 20 maja.