FIFA 13 będzie obsługiwała Kinecta

Tegoroczna odsłona FIFY nie wykorzysta Kinecta pomimo tego, że ten "rewolucyjny" kontroler Xboksa 360 dostępny jest na rynku od dłuższego czasu.

W jednym z wywiadów producent piłkarskiej serii od EA Sports przyznał jednak, że przyszłoroczna część cyklu będzie z nim kompatybilna.

David Rutter, główny producent FIFY 12, w wywiadzie udzielonym serwisowi Digital Spy zdradził, że następna część cyklu nie doczeka się wielu zmian względem tegorocznej odsłony. Na pewno nie zmieniony zostanie Impact Engine, który - według Ruttera - jest "przyszłościowym" mechanizmem rozgrywki. W wersji na Xboksa 360 pojawi się natomiast obsługa Kinecta.

"Od premiery Kinecta, a nawet od jego pierwszej zapowiedzi sprzed dwóch lat, byliśmy pytani: 'Czy FIFA będzie obsługiwała ten nowy kontroler?', a my zawsze odpowiadaliśmy: 'Nie, dopóki nie będziemy mogli uzyskać za jego pomocą czegoś fajnego i sensownie działającego'. Teraz właśnie coś takiego mamy i pojawi się to w przyszłorocznej części, obecnie to kwestia dokończenia tego i dopracowania" - mówi David Rutter.

Reklama

FIFA 12: Nowe informacje o trybie kariery

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy