Battlefield 3: Twórcy komentują filmiki z wersji na Xboksa 360

Przedwczoraj do sieci wyciekł gameplay pochodzący z testowej wersji Battlefielda 3 w wersji na Xboksa 360. Studio DICE usunęło już filmy, wydając przy tym oficjalne oświadczenie w tej sprawie.

Przedstawiciele firmy stwierdzili, że nie chcieli, aby w ten sposób gracze "doświadczyli" konsolowej edycji gry. W wywiadzie dla serwisu Eurogamer Karl Magnus Troedsson, menedżer generalny w DICE, skomentował wczorajszy wyciek obszernego gameplayu z Battlefielda 3 w wersji na Xboksa 360.

"Jak ludzie najprawdopodobniej już zauważyli, kiedy pokazujemy nasze gry - zawsze jesteśmy dumni z tego, co robimy - zawsze chcemy pokazać je w jak najlepszym świetle. Chcemy pokazać produkt tak dobrze, jak to tylko możliwe. Oglądanie gry w kiepskiej rozdzielczości 320x200 na YouTubie nie jest sposobem, w jaki chcemy, aby ludzie jej doświadczali. Wolimy, żeby poczekali, aż pokażemy ją w pełnej chwale w jakości HD. Ekipa spędziła nad produkcją wiele trudnych godzin i naturalnie jesteśmy rozczarowani wyciekiem. Ale niestety, stało się" - mówi Karl Magnus Troedsson.

Reklama

Wspomniane filmy były pierwszym, konkretnym gameplayem z konsolowej wersji Battlefielda 3. Choć DICE prezentowało już fragmenty rozgrywki z wydania na PlayStation 3, po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć, jak wygląda produkcja na Xboksie 360. Wyciek zastanowił też graczy, dlaczego twórcy gry nie pokazują materiałów z edycji na X360 i PS3, a głównie z PC.

"Rozumiem wasze obawy dotyczące tego, że zazwyczaj widzicie fragmenty z PC-towej wersji. To wszystko jest częścią swego rodzaju strategii związanej z tym, co chcemy pokazać i kiedy oraz to, która z platform jest wiodącą. Gracze nie powinni się obawiać. W biurze gramy w edycje na X360 i PS3 codziennie. Nie sądzę, że ludzie będą nimi rozczarowani" - tłumaczy Troedsson.

"Zawsze chcemy pokazać platformę, którą wybraliśmy, jako wiodącą. W tym przypadku jest nią PC - to na niej prace posuwają się do przodu. Dlatego właśnie wiele najważniejszych materiałów pochodzi z wersji komputerowej. Grę pokazujemy jednak także na konsolach, a kiedy wystartuje beta, ludzie będą mogli w nią grać także na X360 i PS3 i jeśli wierzą, że coś ukrywamy, będą mogli zmienić zdanie" - dodaje menedżer generalny DICE.

Według Troedssona, PC został wybrany jako główna platforma dla Battlefielda 3, dlatego, że tylko na niej DICE może wprowadzić do gry elementy, których ona potrzebuje - m.in. multiplayer dla 64 graczy połączony z "destrukcją, skalą walk, pojazdami, itd.".

"Muszę powiedzieć, że ta dyskusja jest nieco na wyrost, ponieważ ludzie nie rozumieją, że PC jest znacznie potężniejszy niż konsola - nie zajrzeli pod jego maskę i nie przyjrzeli się jego szczegółom. W przypadku Battlefielda 3 staramy się zrobić najlepszą grę na wszystkich platformach. A jako że PlayStation 3 i Xbox 360 także różnią się od siebie sprzętowo, każdej z wersji poświęcamy bardzo dużo czasu" - mówi Troedsson.

Poniżej możecie zobaczyć cztery omawiane w powyższej wiadomości filmy, które prezentują poszczególne fragmenty rozgrywki z gry Battlefield 3 na konsolę Microsoftu:

Dowiedz się, dlaczego nowa odsłona serii Modern Warfare nie będzie nadawała się dla camperów

CDA
Dowiedz się więcej na temat: xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy