Alan Wake 2 kompatybilny z Kinectem?

Studio Remedy opublikowało ogłoszenie, w którym znajdują się dość wyraźne przesłanki o tym, że Alan Wake 2 jest w produkcji.

Co więcej, gra wykorzystywałaby możliwości Kinecta, choć, póki co, twórcy o pracy nad sequelem nie mówią wprost. Ogłoszenie mówi o poszukiwaniu pracownika "mającego doświadczenie z kontrolerami ruchowymi, np. Kinectem". Owo doświadczenie miałoby przydać się podczas tworzenia "konsolowego projektu kategorii AAA (najwyższa kategoria gier - przyp. red.), który będzie następną odsłoną unikatowego silnika autorstwa Remedy poprzednio zastosowanego w Alan Wake". Tytuł miałby wyjść wyłącznie na konsolę Xbox 360.

Wcześniej, w maju, przed premierą pierwszej części, jeden z kierowników marki, Oskari Hakkinen, dał znać o gotowości do stworzenia sequela. Miesiąc później Hakkinen był pewny, że mimo nie tak oszałamiających wyników sprzedaży tytuł jest stabilny. Natomiast w październiku studio zaczęło poszukiwania rąk chętnych do pracy nad projektem AAA dla Xbox 360.

Reklama

Nie chcemy, aby losy Alana zakończyły się na DLC. Remedy skutecznie pobudza apetyt na Alan Wake 2 i póki nie zdementują plotek, możemy być dobrej myśli.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy