Sony narzeka na brak hitów na PSP

Robert Wiesenthal uważa, że niska sprzedaż PSP wynika z braku hitów, co potwierdza dyrektor KBC Securities Japan Hiroshi Kamide.

Pomimo tego, że część specjalistów uważa, że konsola PSP nie rywalizuje z DS'em, gdyż jest skierowana do innego grona odbiorców, to i tak sprzedaż obu konsol jest ciągle porównywana. W samej Japonii, Sony ze swoimi 123.673 tysiącami klientów wypada bardzo mizernie przy 620.670 tysiącach posiadaczy konsolki Nintendo.

Całą tą sytuację skomentował Robert Wiesenthal szef Sony Corporation of America "Potrzeba naprawdę zabójczego tytułu, który podciągnie sprzedaż do góry. Konsola ma wiele gier, jednak żadna z nich nie ma na tyle mocy, aby była powodem zakupu urządzenia. Jeżeli spojrzysz na dostępność programów, to na PSP jest mnóstwo gier, ale nie odnoszą jakichś ogromnych sukcesów (...)

Reklama

Nie ma żadnych tytułów sprzedających się w milionach egzemplarzy na przenośną PlayStation, ale są takie na DS-a. Dużym problemem jest też to, że PSP to świetna maszynka z niezłym wyglądem i dużym ekranem, jednak gry na nią są praktycznie portami tych z PS2. To nie jest na korzyść Sony".

Jak widać specjaliści zwracają uwagę na gry w związku z czym nasuwa się pytanie - dlaczego Sony inwestuje w hardware, rozbudowując możliwości konsolki a nie w większym stopniu wspiera developerów?

Valhalla.pl
Dowiedz się więcej na temat: hity | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy