Nowe odsłony Call of Duty i Guitar Hero na 2010 rok

Nowe odsłony Call of Duty, Guitar Hero, a także Tony'ego Hawka, Shreka i Spidermana zobaczymy w 2010 roku.

Poza tym Activision Blizzard wprowadzi na rynek nowe marki - Blur oraz Singularity.

Ta wiadomość nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem:

"W 2010 roku roku Activision planuje wydać serię silnych produktów i innowacyjnych tytułów. Zróżnicowana lista będzie zawierała, między innymi, gry bazujące na najlepszych markach w historii firmy, czyli Call of Duty, Guitar Hero, Tony Hawk, Shrek, Spiderman, a także zupełnie nowe - Blur oraz Singularity". - plany na przyszły rok kalendarzowy zostały ujawnione przez szefa działu finansów w Activision, Thomasa Tipple'a, po przedstawieniu wyników finansowych za trzeci kwartał 2009 roku.

Reklama

Za stworzenie nowego Call of Duty odpowiedzialne jest najprawdopodobniej studio Treyarch, które zajęło się przygotowaniem kilku poprzednich odsłon tej serii (ostatnią jest World at War z 2008 roku), a obecnie kończy prace nad konwersją pierwszego Modern Warfare na Wii z podtytułem Reflex.

Warto także dodać, że najbardziej dochodowymi markami Activision Blizzard są: Call of Duty, World of Warcraft oraz Guitar Hero.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy