Assassin's Creed: Możesz stracić zapisane stany gry
Assassin's Creed III to jedna z najgorętszych premier tego roku. Gracze niemal wyłącznie ją chwalą, ale...
... nieco inna sytuacja dotyczy Assassin's Creed: Liberation - osobnej gry na PlayStation Vita, która ukazała się przy okazji konsolowo-pecetowego Assassina. Autorom nie udało się wyeliminować w niej wszystkich błędów. Jeden z nich gracze odkryli niedawno.
Na oficjalnym forum internetowym Ubisoftu rozgorzała dyskusja dotycząca kłopotów, które pojawiły się w trakcie zabawy. Gracze skarżą się na to, że nieznany błąd powoduje uszkodzenia zapisanych stanów gry. A przez to wielu z nich mogło stracić postępy z kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu godzin zabawy.
Czym objawia się problem? Otóż część graczy została uwięziona na etapie ekranu ładowania Animusa, nie mogąc przejść z niego z powrotem do świata gry.
Za zaistniałe przeszkody w zabawie przeprosili przedstawiciele Ubisoftu. "Przepraszamy za problemy, na które napotkaliście" - napisał menadżer oficjalnego forum brytyjskiego oddziału Ubisoftu, podpisujący się pseudonimem "Mr_Shade". "Prosimy was o skontaktowanie się bezpośrednio z pomocą techniczną Ubisoftu - oni mogą rozwiązać ten problem - albo przekazanie opisu problemu bezpośrednio do ekipy odpowiedzialnej za grę" - czytamy dalej.
Póki co Ubisoft nie wydał oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. Nie wiadomo też, w jaki sposób rozwiązać problem, który prawdopodobnie dotyczy części graczy w Assassin's Creed: Liberation, ale część z nich pewnie z trudnościami powstrzymuje irytację.