Twórcy PlanetSide 2 banują graczy za "trójkąty bermudzkie"
Gdy wilk śpi, myszy harcują. W naszym przypadku - gracze, którzy w dniach sylwestrowo-noworocznych wykorzystywali błąd w grze do wyrzucania z niej całych grup użytkowników...
...którzy zbliżyli się na odpowiednią odległość do punktu, w którym wcześniej zdetonowano specjalnie przygotowany transporter opancerzony. Wait, what?
PlanetSide 2 to ze wszech miar imponująca produkcja, chociażbyt ze względu na powierzchnię pól bitwy czy liczbę graczy uczestniczących naraz w zmaganiach.
Nie dziwi więc, że prędzej czy później ktoś trafił na błąd gry (nazwany hex crash lub C4 crash), który powodował wyjście do pulpitu każdego gracza, który zbliżył się do miejsca detonacji Sunderera z odpowiednim modem.
Jak można się domyślić, oprócz okazjonalnej frustracji dla zbłąkanego gracza, tego typu "trójkąt bermudzki" wspaniale nadawał się do obrony zajętych wcześniej instalacji.
Dziś Sony Online Entertainment usunęło problem z łatką, wydając przy okazji oświadczenie, że graczy przyłapanych na wykorzystywaniu buga (na podstawie logów gry) czekają bany. Poniżej zarejestrowany efekt hex crasha,
Efekt hex crasha w grze PlanetSide 2: