Trine nie dla Xboksa 360

Była premiera na PC, była na PS3. Miała być na Xboksie 360. Coś najwyraźniej poszło jednak nie tak.

Produkcja studia Frozenbyte ostatecznie na platformę Microsoftu raczej nie trafi.

Platformówka Trine nie pojawi się ostatecznie na Xboksie 360 - twierdzi Joel Kinnunen ze studia Frozenbyte, odpowiedzialnego za produkcję tego tytułu w wersjach na PC i PS3. "On nie jest już co prawda w naszych rękach, ale najprawdopodobniej nie zjawi się na Xboksie 360. Przykro mi. Nie będziemy zapewne dalej komentować tej sprawy" - napisał na oficjalnym forum producenta.

Wersję tę potwierdzają przedstawiciele firmy Atlus, która to w czerwcu ubiegłego roku przyznała się do produkcji Trine z myślą o Xbox Live Arcade. Co więcej, i oni utrzymują, że nie mają już praw do tego tytułu. Użytkownicy sieciowej platformy Microsoftu najprawdopodobniej będą musieli obejść się więc smakiem.

Reklama

Tuż przed premierą polski wydawca, CD Projekt, tymi oto słowy rekomendował produkcję studia Frozenbyte: "Ta niesamowicie grywalna platformówka, klimatem i rozgrywką nawiązuje do największych hitów sprzed lat: The Lost Vikings czy Prince of Persia. Jednocześnie posiada nowoczesną oprawę audiowizualną i zaawansowany silnik fizyczny, pozwalający na realistyczną interakcję z otoczeniem".

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: studia | xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy