To najszybciej sprzedająca się gra w PlayStation Network

Zapowiadana od dawna, opóźniana... w końcu jest i robi prawdziwą furorę. Jeszcze żadna gra w PlayStation Network nie sprzedawała się tak dobrze, jak ona.

Wczoraj rano Kellee Santiago, główna producentka Journey na PlayStation 3 i współzałożycielka studia thatgamecompany, poinformowała, że opuszcza zespół, by poszukać nowych wyzwań.

Później okazało się, że Santiago w thatgamecompany stworzyła coś wyjątkowego. Journey to w chwili obecnej najszybciej sprzedająca się gra w historii PlayStation Network.

"Reakcja na Journey przerosła nasze oczekiwania" - napisała inna współzałożycielka thatgamecompany, Jenova Chen, na łamach amerykańskiej wersji PlayStation Bloga.

"Otrzymaliśmy więcej listów od naszych fanów w ciągu dwóch tygodni od premiery Journey niż przez poprzednie trzy lata!" - dodała Chen.

Reklama

Santiago twierdzi, że rozstała się z Chen w przyjacielskich stosunkach. "Po tym, jak stworzyliśmy trzy gry (flOw, Flower oraz Podróż), każda z nas mogła śmiało spojrzeć na to, czego się nauczyła i jakie zdobyła doświadczenia, a następnie pójść z tym naprzód, w inne miejsca".

Journey (w Polsce wydana jako Podróż) to gra dostępna wyłącznie w postaci cyfrowej. Wcielamy się w niej w zakapturzoną postać, która przemierza bezkresną pustynię, kierując się ku widzianej w oddali górze. Na drodze spotykamy innych bohaterów, w których również wcielają się żywi gracze. Możemy sobie nawzajem pomagać.

Gra spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem nie tylko ze strony graczy, ale również w mediach. W portalu GameRankings Journey cieszy się średnią ocen na poziomie 92%.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama