TGS 2011: Konferencja studia Team Ninja

Na tegorocznym Tokyo Game Show swoją konferencję prasową miało także japońskie studio Team Ninja, twórcy cyklu bijatyk Dead or Alive, a także slasherów Ninja Gaiden.

W jej trakcie firma zapowiedziała długo oczekiwaną piątą część pierwszej serii oraz ujawniła kilka ciekawych informacji odnośnie trzeciej odsłony przygód Ryu Hayabusy.

Najważniejszą informacją konferencji Team Ninja była niezaprzeczalnie zapowiedź Dead or Alive 5 - kolejnej części niezłych, konsolowych bijatyk. Gra ukaże się na Xboksie 360 i PlayStation 3 w 2012 roku.

Zaprezentowany krótki teaser oparty na wczesnej wersji alfa produkcji pokazywał starcie Ryu Hayabusy, głównego bohatera Ninja Gaiden (pojawiał się on już we wcześniejszych częściach serii) z jego odwiecznym rywalem, Hayate.

Reklama

Szef studia Team Ninja, Yosuke Hayashi, obiecał, że w Dead or Alive 5 pojawią się nowe "dramatyczne poziomy". Sam też określił produkcję, jako "środowisko walki" a nie "bijatykę". Zwiastun znajdziecie poniżej:

Zwiastun gry Dead or Alive 5:

Team Ninja ujawniło także kilka nowych informacji o Ninja Gaiden 3. Podczas gdy na E3 studio skoncentrowało się na walce, na Tokyo Game Show przedstawiciele firmy skupili się na drugim istotnym elemencie gry, czyli "konsekwencjach". Podejmowane przez graczy decyzje mają mieć tym razem znacznie większe znaczenie niż w poprzednich częściach cyklu.

Seria zawsze słynęła z wysokiego poziomu trudności, w Ninja Gaiden 3 pojawi się więc tryb przeznaczony dla najbardziej wymagających graczy. Rozgrywka jest w nim na tyle trudna, że ponoć prezentujący grę jeden z twórców w trakcie zabawy zginął trzykrotnie.

W produkcji znajdzie się również tryb multiplayer dla ośmiu osób, w którym stworzymy własnego ninję. Team Ninja oficjalnie potwierdziło także istnienie Ninja Gaiden: Sigma tworzonego z myślą o Vicie.

A poniżej znajdziecie nowy trailer Ninja Gaiden 3 zaprezentowany na konferencji Team Ninja:

Zwiastun gry Ninja Gaiden 3:

Przeczytaj także naszą zapowiedź gry Ninja Gaiden 3

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama