Soul Calibur V: Reklama i kontrowersje wokół DLC

W piątek do Europy trafiło Soul Calibur V. W dniu debiutu gry Namco Bandai zaprezentowało jej reklamę, która będzie emitowana w telewizji (najprawdopodobniej jednak nie w polskiej).

Przedstawiciele firmy odnieśli się też do kontrowersji, które pojawiły się wokół ujawnionych kilka dni temu planów związanych z dodatkami DLC. Poniżej wiadomości możecie obejrzeć omawianą reklamę telewizyjną Soul Calibur V.

Tydzień temu Namco Bandai ujawniło także trzy dodatki DLC, które ukażą się w kolejnych tygodniach (pierwszy miał swoją premierę w piątek, pozostałe dwa 14 i 28 lutego) i przyniosą ze sobą kilka dodatkowych przedmiotów do wykorzystania w trakcie procesu tworzenia postaci.

Wywołało to kontrowersje wśród graczy, którzy twierdzą, że firma chciała wyciągnąć pieniądze od fanów wycinając rzeczy z podstawowej wersji Soul Calibura V. Lee Kirton, marketingowiec Namco Bandai, w rozmowie z Eurogamerem bronił decyzji firmy związanej z DLC.

Reklama

"Myślę, że chyba nikt tak naprawdę nie wie, co się dzieje w trakcie prac nad grą i myślę, że ważne jest pokazanie, iż wspieramy naszą produkcję i będziemy to robić po jej premierze. Mogę wam powiedzieć, że gra nie jest w żaden sposób ograniczona i edytor postaci z pewnością pozwala stworzyć naprawdę unikalnych wojowników" - mówił Lee Kirton.

Tak naprawdę to nie mam problemów z dodatkami, które nie wpływają znacząco na rozgrywkę. Fani mogliby mieć uzasadnione pretensje, jeśli w ramach DLC oferowano by postacie, areny, czy nowe tryby rozgrywki. A jak wy uważacie?

Reklama telewizyjna Soul Calibur V:

Ta gra będzie największym hitem 2012 roku?

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy