Sony stawia na Killzone'a 2
Cztery miliony funtów chce w najbliższym czasie przeznaczyć brytyjski oddział Sony na kampanie reklamowe swoich produktów.
Połowę tego budżetu pochłonie Killzone 2.
Sony od dawna podkreśla, że jednym z najważniejszych tytułów firmy w pierwszej połowie tego roku jest Killzone 2. Japoński gigant zdaje się być konsekwentny w tym założeniu. Według najnowszych wieści z SCE, shooter studia Guerilla zostanie wsparty kwotą 2 milionów funtów. Suma ta będzie przeznaczona na reklamę gry.
Łącznie brytyjski oddział Sony wyda w najbliższym czasie 4 miliony funtów na kampanie reklamowe. Druga połowa zostanie podzielona między kilka produkcji. Wśród nich wymienia się nadchodzące tytuły premierowe z PSP, SingStar Queen, a także najgorętsze exclusive'y z PS3, które zadebiutowały na rynku pod koniec ubiegłego roku: LittleBigPlanet, Resistance 2 i Motorstorm: Pacific Rift.