Sony chce oderwać klientelę Nintendo
Casualowi posiadacze Xboksów czy Nintendo. Do której grupy jest skierowane PlayStation Move? Scott Rhode wyjaśnia tę zagadkę.
Sony czuje się niezwykle pewnie z PlayStation Move. Można się o tym przekonać oglądając chociażby ostatnią reklamę japońskiego giganta. Jednak czy faktycznie Move jest odpowiedzią na Natala Microsoftu, czy może firma celuje raczej w obecnych użytkowników Wii? Okazuje się, że bardziej to drugie:
"Tak mi się wydaje (...) to zdecydowanie jest grono odbiorców, w które celujemy" - odpowiedział Scott Rohde, wiceprezes Sony Worldwide Studios.
"Dzięki kamerze, PlayStation Eye, dodajemy aspekt rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Sądzę, że to spora przewaga nad tym, co zaoferowało do dzisiaj Wii. (...) Jedną z pięknych cech PS3 jest cała ta kampania "It Only Does Everything". To hasło wiele tłumaczy. To może oznaczać, ze wiele rodzin zabierze do domu PS3 ze względu na odtwarzacz Blu-ray, a Move jest po prostu kolejnym powodem, dla którego mieliby to zrobić".