Resident Evil 6 na targach TGS?

Czy to możliwe, że nadchodząca gra Resident Evil: Operation Raccoon City nie będzie traktowana jako pełnoprawna, szósta odsłona serii, a prawdziwy sequel zadebiutuje dopiero na tegorocznych targach Tokyo Game Show?

Jeden z użytkowników forum Hell Descent miał podobno przyjemność pojawienia się na konferencji prasowej zorganizowanej przez Capcom, której tematem przewodnim były nadchodzące gry wyżej wymienionego producenta. Na prezentacji jeden ze slajdów zawierał rzekomo logo Resident Evil 6, które możecie obejrzeć poniżej. Jak twierdzi tajemniczy użytkownik forum, przedstawiciele firmy Capcom obiecali ujawnić szczegółowe informacje 15 września podczas targów TGS.

"Wiemy, że wielu miłośników serii chciałoby w nowej odsłonie znaleźć więcej elementów horroru. Nasz zespół programistów zdaje sobie z tego sprawę, czyta wiele waszych komentarzy, uwag i opinii. Po ogromnej fali krytyki, z jaką spotkała się piąta część serii Resident Evil, w której postawiliśmy bardziej na elementy akcji, mamy nadzieję, że spodoba wam się kierunek, jaki nasz zespół obrał przy tworzeniu kolejnej odsłony" - przekonywali przedstawiciele Capcomu na tegorocznych targach E3.

Reklama

Fabuła zbliżającej się odsłony Resident Evil: Operation Raccoon City ma miejsce podczas wydarzeń z Resident Evil 2 i nastawiona jest na taktyczne rozstrzeliwanie umarlaków w zespole. Co prawda można to traktować jako pewnego rodzaju odejście od schematów serii (o czym mówiono na E3) i w takim przypadku ochrzczenie Operation Raccoon City mianem szóstej części wcale nie było takie naciągane. Z drugiej jednak strony Resident Evil 6 powinno kontynuować historię z piątej odsłony - co z kolei oznaczałoby śmierć Alberta Weskera, byłby to rozczarowujący cios dla fanów aktora podkładającego swój klimatyczny głos pod tę postać.

Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na oficjalne stanowisko firmy w tej sprawie, które miejmy nadzieję ujawnione zostanie wcześniej niż na targach TGS.

Przeczytaj także naszą zapowiedź Resident Evil: Raccoon City

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: targ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama