PS3 i Xbox 360 za słabe na Beyond Good & Evil 2

Jakiś czas temu Michel Ancel z Ubisoftu stwierdził, że Beyond Good & Evil 2 ukaże się dopiero na nowych konsolach.

W jednym z ostatnich wywiadów wyjaśnił, że głównym powodem jest fakt, że obecne platformy nie pozwalają na zrobienie tak rozbudowanej gry, jak chcieliby twórcy.

Michel Ancel, twórca Rayman Origins i Beyond Good & Evil w wywiadzie dla serwisu GamesRadar wyjaśnił, dlaczego sequel tej ostatniej gry nie pojawi się na X360 i PS3.

"Pracujemy nad Beyond Good & Evil 2 od dłuższego czasu, ale mieliśmy kilka problemów technicznych. Jest to złożona gra. W przypadku pierwszej części, kiedy wysłałem dokumentację techniczną do Sony, na PlayStation 2 był to czas silnika Emotion Engine. Mieliśmy wrażenie, że moglibyśmy zrobić wszystko, co tylko chcemy. Wysłaliśmy dokumentację, w której znalazły się informacje o planetach, podróżowaniu pomiędzy nimi i pomiędzy miastami, itd. Ostatecznie jednak zrobiliśmy mniej niż chcieliśmy" - mówi Michel Ancel.

Reklama

"Oczywiście skala Beyond Good & Evil jest większa - masz miasta, ocean, księżyc i statek kosmiczny. Ten ostatni został jednak zaprojektowany w ten sposób, by umożliwiać podróż pomiędzy planetami i frustrujące było to, że był ograniczony. Naprawdę chcemy zrobić grę, którą sobie pierwotnie wyobraziliśmy, z całym tym podróżowaniem. Mass Effect zrobił kawał świetnej roboty w tym względzie i uważam, że wciąż jest sporo do zrobienia w tym kierunku, łącznie z opowiadaniem fabuły i ogromnym światem. To właśnie powód tego, że gra nie pojawi się na obecnych konsolach" - dodaje Ancel.

Przeczytaj także o nowej grze twórcy Braida, dla której konsole aktualnej generacji są za stare

CDA
Dowiedz się więcej na temat: xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy