Nowy tryb dla niedzielnych graczy

Pamiętacie specjalny tryb dla casuali z Bayonetty, który umożliwiał granie za pomocą jednego kciuka? Podobny patent pojawi się także w kolejnym dziele Shinji Mikamiego i studia Platinum - nadchodzącym Vanquish.

Na oficjalnym blogu studia Mikami przedstawił nowy poziom trudności, który pojawi się w Vanquish - Casual Atomatic. Umożliwi on "każualom", podobnie jak w Bayonettcie, zabawę tylko za pomocą kciuka.

"Za nim zaczęliśmy nad tym trybem pracować, nie mogłem powiedzieć, że wiązałem z nim wielkie nadzieje; jednak kiedy go ukończyliśmy i uruchomiliśmy, byłem mile zaskoczony tym, że się myliłem. Kiedy namierzysz przeciwnika, reszta to bułka z masłem. Jestem pewny, że mówienie o tym w ten sposób powoduje, iż brzmi to nieinteresująco, ale kiedy wreszcie oddasz strzał, rozgrywka narzuci takie tempo, że podskoczysz i wykrzykniesz: 'Juhuu!'" - opisuje projektant.

Reklama

Na szczęście w Vanquish pojawi się również tryb skierowany do największych twardzieli - God Hard. "Ten tryb dostępny będzie tylko dla wybranych (nie możesz go wybrać za pierwszym razem). Jeśli jesteś w pewnym stopniu masochistą, myślę, że będziesz się dobrze bawił. To coś, czego nasi fani oczekiwali" - wyjaśnia Mikami.

A na koniec mamy film, który pokazuje, jak tryb Auto działał w Bayonettcie.

Pokaz nowego trybu w grze Bayonetta:

CDA
Dowiedz się więcej na temat: studia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy