Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Kulisy produkcji Heavy Rain

Redaktorzy serwisu UPSBlogIt przeprowadzili wywiad z animatorem Aleksandrem Roche, dowiadując się co nieco o tym, jak powstawała gra.

Poniżej lista ciekawostek, które można wydobyć z zapisu rozmowy:

Reklama

- w grze znalazło się przeszło 20 tysięcy animacji ciał bohaterów, nad którymi pracował 10-osobowy zespół animatorów;

- Sony poprosiło zespół o ograniczenie nagości podczas sceny pod prysznicem czy w trakcie ujęcia seksu, aby uniknąć zakwalifikowania gry do zbyt wysokiej kategorii wiekowej;

- Sony poprosiło również o nie pokazywanie zbyt dobitnie śmierci Jasona Marsa w wypadku samochodowym (turlanie się ciała dziecka po ziemi po zderzeniu z autem było zbyt brutalne);

- pierwotnie Madison była blondynką i miała upięte włosy, a Jayden przypomina w ostatecznej wersji bardziej niż początkowo "ćpuna";

- dwa lata temu nie istniało wprowadzenie do gry ani drugie piętro domu Ethana;

- jedną z najtrudniejszych scen do wyrenderowania była ta, w której Jayden gra na pianinie (głównie przez skomplikowaną animację palców);

- inną trudną sceną była wizyta Madison w toalecie, podczas której załatwia ona swoją potrzebę (opuszczanie spodni i bielizny było przy poziomie skomplikowania grafiki w Heavy Rain było skomplikowane w realizacji).

Ostatecznie Madison została brunetką z krótszymi włosami, nagość nie jest ostentacyjna, a wszystkie skomplikowane sceny udało się zrealizować. I efekt jest - zdaniem zarówno recenzentów i graczy - naprawdę przedni.

W ciągu dwóch miesięcy od premiery sprzedał się milion egzemplarzy, a kolejne pół ma się rozejść do końca roku (a gra ukazała się tylko na PS3).

Trailer gry Heavy Rain:

Dowiedz się więcej na temat: kulisy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje