Kod źródłowy prawdę Ci powie

Czyżby posiadacze PlayStation 3 mieli powody do radości, bo wkrótce zagrają w Mass Effect 2?

Kod źródłowy w PeCetowej wersji gry zawiera ciekawe informacje.

O Mass Effect 2 na PlayStation 3 plotkuje się już od dawna. Czyżby domysły te potwierdzał kod źródłowy PeCetowej wersji gry? Jak donosi serwis Kikoo, w plikach gry możemy znaleźć między innymi następujące fragmenty kodu:

m_nMaxRenegade=1900

m_nMaxParagon=1957

m_srXPFormat=340881

m_srSpendTalentPointsMessageXBox?=348754

m_srParagonRenegadeMessageXBox=3?48755

m_srSpendTalentPointsMessagePC=3?48753

m_srParagonRenegadeMessagePC=348?755

m_srSpendTalentPointsMessagePS3=?348755

Reklama

m_srParagonRenegadeMessagePS3=15?3007

Czyżby oznaczało to, że Mass Effect 2 pojawi się jednak na PlayStation 3? Wprawdzie zaprezentowany powyżej kod może to sugerować, ale... nie zapominajmy, że mogą to być także pozostałości z multiplatformowego silnika gry.

Redaktorzy serwisu CVG poprosili przedstawicieli wydawcy gry, Electronic Arts, o komentarz w sprawie Mass Effect 2 na PlayStation 3. W odpowiedzi otrzymali jednak jedynie krótkie bez komentarza - czyżby faktycznie coś było na rzeczy, ale EA jest zobowiązane do milczenia przez jakiś czas?

[Aktualizacja:] Nietety, Bioware sprowadziło wszystkich wyczekujących Mass Effect 2 na ziemię. Unreal Engine 3 jest silnikiem multiplatformowym, stąd pozostałości kodu z PlayStation 3. Podobna sytuacja miała miejsce także w przypadku pierwszej części Mass Effect, powiedzieli przestawiciele firmy.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: powody | PlayStation Vita | playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy