Killzone 2 zachęci do zakupu PS3?

Konsolowej wojenki ciąg dalszy.

Tym razem szyszkę do ogniska wrzuciło Sony. Przedstawiciele firmy wierzą, że Killzone 2 przekona niektórych właścicieli Xboksów 360 do zakupu PlayStation 3.

Exclusive'y są tym, co fanboje kochają najbardziej. A już zwłaszcza takie exclusive'y, jakim jest Killzone 2 - wysoko oceniany (przede wszystkim za multiplayer) shooter autorstwa studia Guerilla Games. Włodarze Sony widzą w grze coś więcej, aniżeli tylko znakomity projekt - dostrzegają w niej potencjał do przeciągnięcia na swoją stronę części klientów z "wrogiego obozu".

"Naszym zdaniem Killzone 2 to fantastyczny exclusive" - powiedział Scott Steinberg ze SCEA w wywiadzie udzielonym serwisowi Videogamer. "To swego rodzaju wykrzyknik demonstrujący dystans pomiędzy PS3 a pozostałymi platformami. Gra waży 40 gigabajtów i nie mogłaby być wykonana z myślą o żadnym innym sprzęcie" - zachwalał Steinberg. Właśnie te czynniki popchną jego zdaniem "właścicieli Xboksów 360 do wypróbowania PS3".

Reklama

Wiceprezes ds. marketingu w SCEA wyraził także swe zadowolenie ze sprzedaży Killzone'a 2, nawet pomimo silnej konkurencji. "Nie mieliśmy przecież czystego pola" - zauważył Steinberg - "Musieliśmy przecież rywalizować z Halo Wars czy Resident Evil 5. Wiedzieliśmy, że musimy dostarczyć świetną grę. Patrząc na statystki jestem spokojny o to, że udało nam się zrealizować nasze cele".

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy