Insomniac już rozpracowało PlayStation 3

Ekipa studia Insomniac czuje się już dość pewnie na PlayStation 3. Ponoć teraz przyszedł czas na "robienie sztuczek".

Jak wiadomo, Ratchet & Clank: A Crack in Time hula na PlayStation 3 przy stabilnych 60 FPS-ach. Teraz studio Insomniac postanowiło pochwalić się swoim stopniem zaznajomienia z architekturą czarnulki. Trzeba przyznać, że panowie sa pewni swoich umiejętności.

"Jak już uda nam się to ruszyć i wypuścimy jedną albo dwie gry w ciągu pierwszych 3-4 lat życia konsoli, całość zaczyna się robić ekscytująca. Teraz wiemy już jak jeździć na tym rowerze i możemy zacząć robić jakieś sztuczki" - powiedział w rozmowie z Videogamerem James Stevenson, menadżer Insomniaka.

Reklama

Oczywiście nic nie przyszło samo. Ekipa studia musiała zacząć wszystko od nowa, mimo całego swojego dorobku wypracowanego przy PlayStation 2.

"Musieliśmy przebudować Ratcheta dla potrzeb PS3. Wszystkie rzeczy, które braliśmy za pewnik: zestaw ruchów, animacje, postacie, skrzynki, wszystko to, co działało na PS2, musiało zostać na nowo zrobione dla PS3".

W Europie Ratchet & Clank: A Crack in Time pojawi się już pojutrze. Wtedy sami zobaczycie, o jakich sztuczkach mowa.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Entourage | studia | PlayStation Vita | playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy