Gracze ominą sceny akcji w L.A. Noire
W wielu grach można omijać przerywniki filmowe. Jednak producent L.A. Noire chce pójść w drugą stronę. Gracze będą mogli pominąć sceny akcji.
Wyłączenie scenki filmowej można sobie w jakiś sposób wyobrazić. Są różne powody dla których gramy i na przykład taka opcji przydaje się w momencie kiedy przechodzimy dany tytuł drugi raz.
Team Bondi chce jednak, aby ich nowa produkcja była przede wszystkim dla graczy atrakcyjna fabularnie. Mniejsze znaczenie mają mieć elementy zręcznościowe.
Które jak się okazuje będzie można pominąć jeśli na przykład nie uda nam się kilka razy z rzędu złapać złoczyńcy podczas pościgu.
To oczywiście nie oznacza, że ominie nas coś istotnego. "Możesz ominąć te sceny akcji i nadal doświadczyć ogromu jaką daje narracja" - wyjaśnia Rob Nelson z Rockstar.
L.A. Noire ma mieć też kilka innych opcji ułatwiających grę, gdzie chociażby podczas zbierania dowodów zbrodni wibracje w padzie będą nas informować o tym, jak blisko jesteśmy danego dowodu. Można to jednak wyłączyć i zdać się jedynie na własny nos.
W grze znajdziemy też bardziej dyskretne podpowiedzi jak te w których nasz partner poinformuje nas, że nie wszystkie dowody zbrodni zostały przez nas zebrane. W tym momencie będziemy jednak mogli nie zareagować i po prostu iść dalej.
Musimy się za to wtedy liczyć z pewnymi konsekwencjami. Śledztwo może okazać się trudniejsze w przypadku kiedy mamy mniej zebranych dowodów.
L.A. Noire to gra przygotowywana przez studio Team Bondi. Jednak nad całością czuwa Rockstar Games, które jest jednocześnie wydawcą tego tytułu.
W grze wcielimy się w policyjnego detektywa rozwiązującego liczne zagadki na terenie Miasta Aniołów lat 40-tych. Premiera L.A. Noire w Polsce 20 maja na PS3 i Xboksa 360.
Najnowszy materiał filmowy z gry L.A. Noire: