Fuel Overdose: Pierwsza "taktyczna wyścigowa gra akcji"

W trakcie targów PAX Prime Sony zapowiedziało nową produkcję, która ukaże się w usłudze PlayStation Network. Jest nią Fuel Overdose - pierwsza "taktyczna wyścigowa gra akcji".

Fuel Overdose to nic innego, jak kolejna produkcja, w której można wygrać zawody eliminując przeciwników siłą, korzystając z zamontowanej na autach broni. Gra powstaje od 2010 roku, ale dopiero teraz jej twórcy ze studia I-Friqiya ujawnili kilka pierwszych informacji o niej - a konkretnie o elemencie "wyścigów".

Akcję obserwować będziemy niczym w grach wyścigowych sprzed lat, a więc "z lotu ptaka". Dzięki temu gra zagwarantuje odpowiednią równowagę pomiędzy "zabawą, a głębią rozgrywki".

Rozgrywka ma balansować pomiędzy symulacją i arcade'ową jazdą. Każdy samochód będzie się inaczej prowadził i to od gracza będzie zależeć, który styl wybierze - znajdą coś dla siebie zarówno osoby, które wolą wchodzić w zakręty dostosowując prędkość jazdy, jak i fani driftów.

Reklama

W Fuel Overdose pojawi się ciekawa opcja - auta wyposażone mają być w linkę z hakiem. Pozwoli ona wydostać sie z najbardziej beznadziejnej sytuacji. Nawet gdy nasz pojazd zostanie rozbity, będzie można przyczepić się do przejeżdżającego samochodu, dzięki czemu powrócimy na tor. Ale to nie wszystko - możemy też skorzystać z dopalacza, który sprawi, że wyprzedzimy naszego "wybawiciela".

Można też podczepić się pod inne auta, korzystając z ich prędkości - jeśli powtórzymy ten manewr kilka razy, w szybkim tempie możemy wysunąć się na czoło stawki. Oczywiście jeśli nieumiejętnie użyjemy linki z hakiem, zamiast na prowadzeniu znajdziemy się w pobliskim rowie.

W Fuel Overdose znajdzie się kilka trybów rozgrywki przeznaczonych zarówno do samotnej zabawy, jak i gry w sieci - część z nich to czasówki i zawody, gdzie liczy się drift.

Więcej informacji - tym razem o elementach "akcji" i "taktyki" - mamy poznać wkrótce. Data premiery nie jest na razie znana, ale poniżej znajdziecie trailer produkcji:

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy