Dlaczego Uncharted nie ukaże się poza konsolą Sony?

Uncharted 3 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku i sądząc po dotychczasowych recenzjach dziennikarzy z całego świata, zdecydowanie zasługuje na to miano. Dlaczego więc nie wydać jej na resztę platform?

Jeśli jest taki producent, który stara się wycisnąć ostatnie soki z PlayStation 3 to jest nim bezapelacyjnie Naughty Dog. Studio to pokazało, że potrafi robić naprawdę niesamowite rzeczy na sprzęcie wyprodukowanym pięć lat temu. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości.

Nolan North, aktor podkładający głos pod głównego bohatera w Uncharted, stara się wyjaśnić graczom, dlaczego wymieniona gra jest zarezerwowana jedynie dla posiadaczy konsoli PlayStation.

"Jednym z moich pierwszych pytań było, dlaczego ta gra nie jest multiplatformowa? Sprzedałoby się wtedy pewnie z 25 milionów sztuk. Problem polega jednak na tym, że jedynie procesor od PlayStation 3 jest na tyle mocny, aby przerobić te wszystkie dane jak należy. Naughty Dog udało się wykorzystać jego maksymalne możliwości i tym samym wycisnąć ostatnie soki z PS3" - mówi aktor i przy okazji opowiada o swojej wizji przyszłości dla marki Uncharted.

Reklama

"Z tego względu, że studio Naughty Dog to pasjonaci projektu Uncharted, mam więc nadzieję, że w następnej generacji konsol ta gra dostanie zielone światło, aby jeszcze bardziej przesunąć granicę" - przekazuje Nolan North.

"Nie jestem pewien, a w zasadzie to nie jestem wtajemniczony w informacje dotyczące nowej generacji konsol, ale jeśli coś takiego powstanie to mam nadzieję, że Uncharted z wykorzystaniem jeszcze większego procesora dostanie szansę przeniesienia się na kolejny poziom" - dodaje.

W tej chwili jednak lepiej skupić się na obecnej generacji, bowiem premiera Uncharted 3 dopiero przed nami (gra ukaże się w polskich sklepach 2 listopada). A to, co zobaczymy w przypadku PS4, czy Xboksa 720, owiane jest póki co tajemnicą producentów. Być może w przyszłym roku poznamy więcej szczegółów na ten temat.

Czy World of Warcraft będzie kiedyś darmowe?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama