Crytek miał problemy z CryEngine 3 na konsolach

Według przedstawicieli Crytek przełożenie silnika CryEngine 3 na konsole nie było bezproblemowe. Na szczęście zespół poradził sobie z trudnościami.

Nie od dziś wiadomo, że silniki tworzone przez Crytek są swoistym sprawdzianem możliwości sprzętu. Dlatego wiele emocji budzi nadchodzący Crysis 2, który ma wyjść równolegle na PC i konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Wedle słów Vevata Yerli z Crytek, przeniesienie silnika CryEngine 3 na konsole nie było łatwe.

Crytek oferuje silnik CryENGINE od wielu lat, ponad 10 jeśli mamy być dokładni. Decyzja o wejściu na rynek gier konsolowych była podyktowana naszym pragnieniem tworzenia gier na konsole. To jest coś, co zawsze chcieliśmy robić. Wielkim wyzwaniem podczas tworzenia CryENGINE3 było takie skalowanie, aby zachować jakość grafiki i wydajność.

Reklama

To jest zawsze problematyczne i pojawiają się trudności, ale jesteśmy dumni, że nasze zespoły poradziły sobie z rozwiązaniem ich, co udowodniły prezentacje i potwierdzi się w Crysis 2.

Sądzę, że gracze konsolowi docenią wolność rozgrywki w Crysis 2. Nie polega ona na możliwości pójścia, gdzie się chce, ale na ocenieniu sytuacji i sformułowaniu planu, który później wprowadza się w życie, aby pokonać przeciwników.

Gracze mają masę wyborów w realizacji planu i sposobie interakcji z otoczeniem oraz wykorzystania broni. My nazywamy to stylem Veni Vidi Vici, czyli Przybyłem, Zobaczyłem, Zwyciężyłem i powinno być czymś nowym na rynku konsol.

Sądzę, że gracze PC będą mieli jeszcze więcej zabawy. Gra wygląda świetnie i działa płynnie na wielu platformach i nikt nie powinien się czuć oszukany.

Crysis 2 zadebiutuje w ostatnim kwartale tego roku.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: problemy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy