Co twórcy wycięli z L.A. Noire?
Według Team Bondi dysk Blu-ray jest za mało pojemny, aby zmieścić wszystko, co zostało przygotowane. Twórcy musieli więc wyciąć kilka spraw i zrezygnować z pewnych rozwiązań.
Aż 11 spraw zostało wyciętych z L.A. Noire, bo nie zmieściły się na dysku Blu-ray jeśli chodzi o wersję na PS3. Przypomnijmy, że w przypadku Xboksa 360, gra została wydana na trzech płytach DVD. Ciekawe, ile dysków, musiałoby być więcej, jeśli Team Bondi zdecydowałoby się na wprowadzanie do gry wszystkich swoich pomysłów?
Wracając jednak to tego, co twórcy wycięli z gry. Przede wszystkim brakuje wspomnianych wyżej 11 spraw, które miały się składać na tak zwane biurko Bunko i Burglary.
"Bunko to po prostu sprawy, gdzie mamy do czynienia z oszustwami, a Burglary związane są z włamaniami i kradzieżami. Całość składała się z jedenastu spraw, które już zostały stworzone i napisane, mieliśmy już nawet przygotowane grafiki, ale niestety nie zmieściły się na Blu-ray" - twierdzi Brendan McNamara, szef projektu.
To oczywiście nie pierwszy przypadek, kiedy twórcy zasłaniają się pojemnością dysków i twierdzą, że nie udało się im zmieścić wszystkiego na jednej płycie. Mogli przecież wydać grę na dwóch dyskach Blu-ray, w końcu wersja na Xboksa 360 została przygotowana na trzech DVD. Co jeszcze się nie zmieściło?
"Był również pewien system, który polegał na tym, że jak nie udało ci się rozwiązać odpowiednio sprawy, to twój szef krzyczy na ciebie i zostajesz zdegradowany. Wykonujesz przez ten czas mniejsze zadania jak pościgi za bandytami, czy rozwiązujesz zagadki kradzieży. Robisz to tak długo, dopóki szef nie powierza ci poważniejszego zadania, dzięki któremu wracasz do momentu, w którym wcześniej nawaliłeś. Jednak w ostateczności stwierdziliśmy, że może to być nieco uciążliwe dla graczy" - tłumaczy się szef projektu.
Czas więc teraz poczekać, aż wymienione wyżej 11 spraw pojawi się do pobrania w formie płatnego DLC. Jacyś chętni?