Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Battlefield 3 bez lokalnej kooperacji

Tego można się było spodziewać. Gracze, którzy zechcą przejść tryb Kampanii wspólnie ze znajomymi na jednej konsoli, będą musieli zrezygnować z tego pomysłu.

W Battlefield 3 nie będzie trybu kooperacji na jednej konsoli i podzielonym ekranie w trybie Kampanii. Szkoda, bo zapowiadane sześć dużych misji wygląda bardzo ciekawie.

Reklama

"Nie, musisz być online, aby zagrać w kooperacji" - tak podczas rozmowy z dziennikarzami portalu Gaming Lives na trwających targach Gamescom odpowiedział na pytanie o tryb kooperacji w Kampanii główny menedżer w studiu producenckim DICE, Karl Magnus Troedsson.

W ramach wyjaśnienia - tryb kooperacji w Battlefield 3 ma być oddzielnym trybem od standardowej Kampanii dla pojedynczego gracza. W ramach tego pierwszego będzie dostępne sześć różnych misji do zagrania. Przejście każdej z nich ma zająć od 20 do 45 minut w zależności od umiejętności naszych i kompanów.

Po zakończeniu każdej z misji będzie można porównać wyniki z innymi drużynami i graczami w sieci. Brane będą pod uwagę punkty za zabicie przeciwników, a także czas, w jakim ukończyliśmy jedną z sześciu misji. Nie bez znaczenia mają być również działania drużynowe, jak chociażby pomoc kompanom w trudnych dla nich momentach.

Po raz pierwszy tryb kooperacji został przedstawiony właśnie na trwających targach Gamescom. Jeden z filmików można zobaczyć poniżej.

Battlefield 3 ma się ukazać już w październiku tego roku na PC, PS3 i Xboksa 360. Obecnie jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku. Podczas targów Gamescom zdobyła nawet nagrodę w kategorii "Najlepsza gra targów". Ekspertami, którzy odznaczyli zwycięzcę, było jury złożone z lokalnych i międzynarodowych przedstawicieli mediów, prasy i handlowców. Takie wyróżnienie powinno jeszcze dodatkowo podsycić napięcie oczekiwania na nadchodzący tytuł od DICE.

W naszym kraju jest to także najchętniej zamawiana gra przed premierą w wielu popularnych sklepach internetowych. W związku z tym zapowiada się wręcz murowany hit.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje