Zombie atakują Facebooka

Facebook to potężne narzędzie marketingowe. Zdają sobie z tego sprawę przedstawiciele firmy Deep Silver, światowego wydawcy Dead Island, którzy zapowiedzieli, że w ramach promocji gry na tym znanym serwisie społecznościowym pojawią się trzy aplikacje związane z zombiakami.

Pierwszą z ujawnionych aplikacji jest Become a Zombie. Związana jest ona z konkursem, w ramach którego użytkownicy muszą wgrywać zdjęcia z sobą w przebraniu zombie (np. w stroju kąpielowym i maską nieumarłego).

Program wyśle je do "nieśmiertelnej hali sławy", następnie fani będą głosować na najlepszą fotkę. Zwycięzca otrzyma nagrodę związaną z Dead Island i znajdzie się w samej grze.

Drugą aplikacją jest Zombify Your Profile, która - jak sama nazwa wskazuje - przyozdobi nasz profil na Facebooku motywami z zombie i produkcją Techlandu. Ostatnim programem jest The Dead Good - quiz, w którym do wygrania będą "markowe i rzadkie nagrody".

Reklama

Konkurs związany z testem prowadzony będzie przez firmę Deep Silver w pięciu regionach, a same pytanie zostaną zlokalizowane. Mamy nadzieję, że wśród tych "pięciu regionów" znajdzie się także Polska.

Na razie udostępniona została tylko pierwsza aplikacja. Znajdziecie ją na oficjalnym profilu gry na Facebooku.

Przeczytaj także naszą zapowiedź gry Dead Island

CDA
Dowiedz się więcej na temat: zombi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy