Zombie atakują Facebooka
Facebook to potężne narzędzie marketingowe. Zdają sobie z tego sprawę przedstawiciele firmy Deep Silver, światowego wydawcy Dead Island, którzy zapowiedzieli, że w ramach promocji gry na tym znanym serwisie społecznościowym pojawią się trzy aplikacje związane z zombiakami.
Pierwszą z ujawnionych aplikacji jest Become a Zombie. Związana jest ona z konkursem, w ramach którego użytkownicy muszą wgrywać zdjęcia z sobą w przebraniu zombie (np. w stroju kąpielowym i maską nieumarłego).
Program wyśle je do "nieśmiertelnej hali sławy", następnie fani będą głosować na najlepszą fotkę. Zwycięzca otrzyma nagrodę związaną z Dead Island i znajdzie się w samej grze.
Drugą aplikacją jest Zombify Your Profile, która - jak sama nazwa wskazuje - przyozdobi nasz profil na Facebooku motywami z zombie i produkcją Techlandu. Ostatnim programem jest The Dead Good - quiz, w którym do wygrania będą "markowe i rzadkie nagrody".
Konkurs związany z testem prowadzony będzie przez firmę Deep Silver w pięciu regionach, a same pytanie zostaną zlokalizowane. Mamy nadzieję, że wśród tych "pięciu regionów" znajdzie się także Polska.
Na razie udostępniona została tylko pierwsza aplikacja. Znajdziecie ją na oficjalnym profilu gry na Facebooku.