Znamy wymagania sprzętowe nowego Medal of Honor

Electronic Arts poinformowało o tym, jaki sprzęt będzie potrzebny do odpalenia Medal of Honor: Warfighter. Poza tym potwierdziło betatesty Battlefield 4.

Ostatnio pisaliśmy o przecieku dotyczącym zamówień przedpremierowych na Medal of Honor: Warfighter. Zgodnie z informacją, która ukazała się chyba nieco zbyt szybko na łamach sklepu Origin, wszyscy gracze zamawiający nowego MOH-a w preorderze mieli otrzymać ekskluzywny wstęp do betatestów czwartej odsłony serii Battlefield.

W końcu "Elektronicy" potwierdzili tę wiadomość. Rzeczywiście, wszyscy, którzy zamówią Medal of Honor: Warfighter, będą mogli wziąć udział w zamkniętych betatestach Battlefield 4. Te zostały zaplanowane na jesień przyszłego roku (nie wiadomo natomiast, kiedy ukaże się pełna wersja gry).

Reklama

Jeśli więc wojenne shootery to całe wasze życie, nie macie się co zastanawiać nad zakupem Medal of Honor: Warfighter. Otrzymacie nie tylko bardzo dobrze rokującą grę akcji w wojskowych klimatach, ale również możliwość zagrania w jedną z najbardziej oczekiwanych produkcji przyszłego roku (albo jeszcze kolejnego) wcześniej niż cała reszta (choć "Elektronicy" zapowiedzieli, że udział w jej betatestach wezmą nie tylko preorderowcy Medal of Honor: Warfighter).

Pozostaje tylko pytanie, czy wasz sprzęt poradzi sobie z Medal of Honor: Warfighter. Odpowiedź na nie znajdziecie poniżej...

Wymagania minimalne:

- procesor Intel Core 2 Duo 2,4GHz / Athlon X2 2,7GHz;

- karta graficzna Nvidia 8800 GTS 512 MB VRAM / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM;

- co najmniej 2 GB pamięci RAM;

- co najmniej 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Wymagania rekomendowane:

- system operacyjny Windows 7

- procesor Intel Core 2 Quad 3GHz / AMD Phenom II X4 3GHz;

- karta graficzna NVidia GTX 560 1024 MB VRAM / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM;

- co najmniej 4 GB pamięci RAM;

- co najmniej 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Medal of Honor: Warfighter ukaże się nie tylko na PC, ale również na Xboksach 360 oraz na PlayStation 3.

Dlaczego nie ma już strzelanek w stylu Quake'a?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy