Zestaw narzędzi dla interfejsu Switchblade
Razer ogłosił stworzenie zestawu narzędzi dla programistów (SDK) przeznaczonego dla Interfejsu Użytkownika Switchblade (Switchblade UI).
Twórcy gier, użytkownicy Razer Blade, klawiatury gamingowej Star Wars: The Old Republic oraz dopiero co zaprezentowanej klawiatury Razer Deathstalker Ultimate, będą teraz w stanie samodzielnie tworzyć aplikacje za pomocą nowego SDK.
10 dotykowych przycisków adaptacyjnych oraz ekran LCD, w które został wyposażony Switchblade UI, pozwalają na pracę w dwóch trybach oferujących pełny, tętniący kolorami obraz oraz możliwość korzystania z trackpada. Użytkownicy będą w stanie wykorzystać wszystkie opcje Switchblade UI podczas tworzenia dowolnie wybranych aplikacji.
Dzięki SDK entuzjaści mogą tworzyć nowe aplikacje dla Switchblade UI, takie jak poradniki, mini-mapy czy rozszerzenia ekwipunku oraz wielu innych elementów gry. A wszystko to w oparciu o darmowy i otwarty model programowania. Zainteresowani wykorzystaniem tych wspaniałych narzędzi mogą przysyłać zapytania na adres SBUI_support@razerzone.com albo odwiedzić stronę Razer SwitchBlade UI www.razerzone.com/switchblade-ui, gdzie znajdą opisy i poradniki jak tworzyć różne aplikacje. Twórcy muszą posiadać wiedzę z zakresu języków programowania C++ oraz C Sharp.
"Wraz z opracowaniem SDK przeznaczonego dla Switchblade UI, z przyjemnością pragniemy zaoferować każdemu programiście możliwość tworzenia własnych aplikacji, które wzbogacą doświadczenia związane z ulubionymi grami" - powiedział Robert "RazerGuy" Krakoff, prezes Razer USA.
"Niecierpliwie czekam, aby zobaczyć wszystkie typy aplikacji, które mogą zostać stworzone przez kreatywnych fanów zajmujących się programowaniem" - dodał Krakoff.
(Informacja prasowa)