Zainteresowanie iPadem spada

Okazuje się, że nowa zabawka Apple nie jest spełnieniem ludzkich marzeniem.

Pierwsze badania opinii publicznej pokazują, że zainteresowanie iPadem znacznie spadło.

Badanie przeprowadzone przez serwis Retrevo pokazały, że iPad nie cieszy się wielkim zainteresowaniem kupujących. Porównanie puli odpowiedzi na te same pytania przed i po oficjalnym pokazaniu nowego urządzenia Apple wykazały wyraźny spadek zainteresowania.

Na pytanie, czy słyszałeś o nowym tablecie Apple, aż 3% badanych przed prezentacją odpowiedziało twierdząco, jednocześnie wyrażając chęć zakupu. Po prezentacji było to już 9%. Skąd więc powody do niepokoju? Przed prezentacją 26% ankietowanych mówiło, że słyszało o tablecie, ale nie ma zamiaru go kupić. Po prezentacji odsetek ten wzrósł do 52%.

Reklama

Informacja o iPadzie nie dotarła ciągle do 18% respondentów, choć jest to wynik lepszy, niż przed premierą, gdy nie słyszało o nim aż 35% ankietowanych. Pełne wyniki i ich analizę można znaleźć na stronie Retrevo. Zobaczymy, jak podobne ankiety będą wyglądać w chwili premiery urządzenia, oraz jak będą się kształtować wyniki sprzedaży.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Apple | zainteresowanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy