Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Wpływ klientów na branżę gier

Bobby Kotick, prezes Activision, obok którego już chyba nikt nie potrafi przejść obojętnie, udzielił wypowiedzi na temat istotnej roli wpływu graczy.

Słowa kontrowersyjnego biznesmena same w sobie nie wzbudzają większych emocji, jednak w zestawieniu choćby z waszymi komentarzami dotyczącymi Koticka, mogą wywołać dyskusję. "Myślę, że słuchanie opinii klientów jest ważniejsze niż kiedykolwiek, ponieważ obecnie mamy do czynienia z pełnymi pasji i wyraźnie wyrażającymi się konsumentami, którzy są uprzejmi i precyzyjni w przedstawianiu swoich oczekiwań wobec gier", powiedział Kotick podczas dotyczącego zagadnienia Web 2.0 spotkania w San Francisco.

Reklama

"Jeśli poświęcisz czas i przysłuchasz się temu, co Twoi klienci mają do powiedzenia, stworzysz wówczas dużo lepsze wrażenie" Jako wzór Kotick przywołał dział współpracy z klientami Blizzarda, który liczy około 2 tysięcy pracowników. Następnie podkreślił istotną rolę cierpliwości w dialogu z graczami.

"Jednym z większych profitów, jakie zyskaliśmy dzięki połączeniu z Blizzardem, jest wzmocnienie naszej cierpliwości. Po części dlatego, że mieliśmy na to pieniądze, jednak w obecnym położeniu naprawdę możemy poświęcić czas na to, aby upewnić się, że tworzymy najlepsze gry. To niesamowity luksus", stwierdził Kotick.

Jeśli prezes Activision sądzi, że gracze pożądają płatnych trybów multiplayer, a potem mówi o priorytecie, jakim jest dialog z klientami i cierpliwość w nim...Cóż, pewną sprzeczność nietrudno tu dostrzec.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje