World of Warcraft jako kwartalnik

Blizzard podpisał umowę z Future Publishing - wydawcą magazynów o grach i sprzęcie. Dzięki kwartalnikowi World of Warcraft będziemy jeszcze bliżej świata Azeroth.

W listopadzie minie 5 lat od rewolucji w grach MMO, kiedy to świat Azeroth pojawił się na naszych komputerach, a World of Warcraft podbił serca rzeszy sieciowych graczy. Blizzard jednak nigdy nie spoczywał na laurach i zawsze zaskakiwał nas czymś wyjątkowym.

Nic dziwnego skoro ponad 11 milionów ludzi na całym świecie regularnie opłaca abonament i świadomie powraca do świata stworzonego przez Blizzard. Skoro jednak jest się graczem w wielkiej społeczności, chciałoby się wiedzieć co się dzieje u innych, jakie są plany Blizzarda i jak będzie wyglądała rozgrywka w następnych miesiącach czy nawet latach.

Reklama

Dlatego powstał specjalny magazyn poświęcony wyłącznie grze World of Warcraft! Będzie wydawany przez Future Publishing jako kwartalnik. Paul Sams z Blizzard Entertainment tak wypowiadał się na temat współpracy z Future Publishing: "Future Publishing wydaje jedne z największych magazynów o grach, chcemy współpracować z nimi przy tworzeniu World of Warcraft: The Magazine. Wierzymy, że dzięki temu będzie naprawdę profesjonalny".

Kwartalnik będzie wydawany w czterech językach: angielskim, francuskim, niemieckim i hiszpańskim, a dystrybuowany za pośrednictwem subskrypcji, World of Warcraft Account Management lub bezpośrednio z www.worldofwarcraftthemagazine.com (strona ruszy już jutro).

Pismo będzie dostępny w postaci prenumeraty rocznej lub dwuletniej. Koszt rocznej w Stanach to $39,95, a w Europie ?34,95 (lub 29,95 funta). Dwa lata abonamentu to koszt $69,95 w USA lub ?61,25 (52,50 funta) w Europie.

Julian Rignall, naczelny World of Warcraft: The Magazin, twierdzi, że: "Zebraliśmy zespół dziennikarzy-graczy, którzy dokładnie wiedzą, o czym chcą czytać gracze World of Warcraft. Pojawią się artykuły na temat projektowania WoW-a, jego oprawy artystycznej, świecie i społeczności. A także wszystkich aspektów związanych z rozgrywką. To naprawdę ważne, żeby nasze pismo przedstawiało perspektywy róznych graczy, by redakcja oferowała zrównoważone - a czasami nawet sprzeczne - taktyki i strategie".

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama