Wirtualna roślinność w Unreal Tournament III

Epic Games poinformował o wykorzystaniu programu SpeedTreeRT firmy IDV, pozwalającego na wierną symulację życia roślinnego w wirtualnych światach.

Epic Games poinformował o wykorzystaniu programu SpeedTreeRT firmy IDV, pozwalającego na wierną symulację życia roślinnego w wirtualnych światach. Dzięki temu już w Unreal Tournament III gracze będą mieli możliwość prowadzenia potyczek na planszach porośniętych gęstym lasem.

SpeedTreeRT pozwala na symulację takich zjawisk fizycznych, jak wpływ wiatru na poruszanie się gałęzi. Biblioteka programu zawiera ponad tysiąc modeli drzew, krzewów i roślin wodnych reprezentujących dwieście gatunków. Do tej pory technologia ta wykorzystana była w takich produkcjach, jak The Elder Scrolls IV: Oblivion, Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction czy Gothic III.

Reklama

"Integracja SpeedTreeRT z naszym silnikiem pozwala użyć w Unreal Tournament III dwóch przodujących obecnie technologii. Niesamowity gameplay i piękne otoczenie z pewnością zachwycą graczy." - powiedział Mark Rein, wice prezes Epic Games.

Unreal Tournament III na komputery osobiste powinna ukazać się w Polsce już 29 listopada, a dystrybutorem gry jest firma CD Projekt. Konsole Xbox 360 i PlayStation 3 na swoje wersje muszą poczekać do przyszłego roku.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama